Onurleo
Üye
MSN Messenger (Nokia C6 Modlu 5800 dahil) Çalışıyor.
Bu program ile diğer orjinal msn messenger programlarında karşılaşılan kişi listesi alınırken oluşan hata ile karşılaşmazsınız. Hem MSN Messenger hemde widget destekli daha ne olsun widget üzerinden durum güncellemeside var. Wireless ve 3G destekli.Ben kulanıyorum son derece memnunum sizlerde yararlanın istedim. İyi günlerde kullanın.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli dosyalar
Eklentileri görebilmek için Giriş yap veya üye ol.
hey Allahım bu nokianin saçmalıkları bitmiycek asla bitmiycek.
