MSN Messenger (Nokia C6 Modlu 5800 dahil) Çalışıyor.

Sponsorlu Bağlantılar

Onurleo

Onurleo

Üye
    Konu Sahibi
MSN Messenger (Nokia C6 Modlu 5800 dahil) Çalışıyor.
Bu program ile diğer orjinal msn messenger programlarında karşılaşılan kişi listesi alınırken oluşan hata ile karşılaşmazsınız. Hem MSN Messenger hemde widget destekli daha ne olsun widget üzerinden durum güncellemeside var. Wireless ve 3G destekli.Ben kulanıyorum son derece memnunum sizlerde yararlanın istedim. İyi günlerde kullanın.



 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: yunus ka, abdispowerr, blood9255 ve 11 diğerleri


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
paylaşımlarımıza lütfen önizleme ekleyelim.
 
sagopakajmer61

sagopakajmer61

Üye
Teşekkürler
 

anilvasif

Üye
vodofon messengermı bu yoksa her operatorde calısırmı
 

anemikvampir

Üye
sertifika tarafından kısıtlanıyor gibi bişi dedi, C6
 
sagopakajmer61

sagopakajmer61

Üye
Herhangi bir sertifika olayı kurmadan denedim sonuç mükemmel üstelik widged eklentiside var.
Nokia5800 Fw c6

--------------- Ekleme ---------------

Bu arada istediğ telefon modeline göre kurulum yapmak isteyen arkadaşlar. linke tıklayarak uygun yazılımı yükleyebilirler.
 

anemikvampir

Üye
Herhangi bir sertifika olayı kurmadan denedim sonuç mükemmel üstelik widged eklentiside var.
Nokia5800 Fw c6

--------------- Ekleme ---------------

Bu arada istediğ telefon modeline göre kurulum yapmak isteyen arkadaşlar. linke tıklayarak uygun yazılımı yükleyebilirler.

bahsettiğin sayfada c6 yı seçtiğim zaman bana cep telefonundan şu linke git gibi birşey diyor cep telefonundan o sayfaya gidincede bu uygulama telefonunuzla uyumlu degil diyor. :) hey Allahım bu nokianin saçmalıkları bitmiycek asla bitmiycek.



C6 ile telefonun orjinal web tarayıcısından aldığım msj a bakın :) bu telefonda desteklemiycekse hangisi destekliycek bakalım :) düş gözümden nokia düş düş
 
koraygunes

koraygunes

Üye
teşekkürler
 
aryscat

aryscat

Üye
Aylar önce verilmiş bi program. Bire bir aynısı yani. Ama c6 fw üzerinde şık duruyor. (Her ne kadar işlevsellik açısından çok geride olsada) . Emeğine sağlık...
 

gurhan07

Üye
ben yükledim açtımmı acayip kasıyor telefonu ram 11-12 mb ta düşüyo
 
HackerCelik

HackerCelik

Üye
vay arkadaş bu şahane oldu eline sağlık
 
  • Beğen
Tepkiler: atakan_7171

BarisOzanDincer

Üye
Sertifika kısıtlayıcısı yazıyor.yüklenmiyor nokia c6-00 a
 

Buhara15

Üye
kullandığın temayı nereden bulabilirim kardeş?
 
AşiN@

AşiN@

Üye
:hmmm
ben yükledim açtımmı acayip kasıyor telefonu ram 11-12 mb ta düşüyo
:hmmm

Aynen Kardeşim Katılıyorum Sana Tel Aşırı Ağırlaşıyor..

Bu Telefon Bu Programı Açınca Accayip Ağırlaşıyor Bir Yardım Edinde Halledelim Şu Msn İşini Çok Lazım Yaaaa :hmmm :hmmm :hmmm
 
rsm39

rsm39

Üye
agır ama mukemmel olmus
 
irenekruger

irenekruger

Üye
Benim cihazıma sorunsuz kuruluyor ama nedense kişi listem bi türlü yüklenmiyor
 
Ersin Oktay

Ersin Oktay

Üye
teşekkürler kardeş
 

toprak1990

Üye
Kardeş Bu Widget Olayını Yapamadım Ben Nasıl Koyucaz Ana Ekrana 5800 Xpress Music C6 V20 Modlu
 
Onurleo

Onurleo

Üye
    Konu Sahibi
Merak edenler için kullandığım tema orange carbon. Ana ekrana widget olarak eklemek için ise ana ekranda boş bir alana basılı tutarak içerik ekle deyip ekleyebilirsiniz.

--------------- Ekleme ---------------

Ayrıca kişi listeniz yüklenirken hata veriyorsa benim yaptığım gibi yapın belki düzelir. Facebook msn ilişkilendirmesini kesin, msn şifrenizi değiştirin birde öyle deneyin bende işe yaradı. Kolay gelsin. Bu arada kullandığım firmware cicor'un yapmış olduğudur.
 

mazzy1

Üye
Arkadas Yüklüyo Yüklüyo Son Asamaya Gelince Sertifaka Hatası Veriyo Ne İşdir Anlamadım Ya Nokia 5800 Da.
 


Üst Alt