'' MpTrim 2.13! '' Mp3 Ses Yükseltme Programı....

Sponsorlu Bağlantılar

nixon33

Üye
teşekkürler eline emegine saglık kardeşim:heyo:
 


mamala

Üye
teşekkürler
 

anla_aslan

Üye
inmiyo bu program tamam mı ne emeği
 

caramio_osman

Üye
kardeş sagol ama kullanması karışık. . :s
 

can_1905

Üye
MpTrim 2.13! '' Mp3 Ses Yükseltme Programı.... BU PROGRAMIN SİFRESİ NEDİR
 

adem yaman

Üye
arkadaşım şimdi programı açtıgında yukarıda sol üst koşedeki yazıya tıkla müzigine gir tmm de sol üst köşedeki ikinciye tıkla seçtigin müzige gir arık sesi yüksek...
 

metinoral

Üye
ya arkadaş bu ses yükseltmeyi nasıl indirecem telefon için
 
ahmet yapar

ahmet yapar

Üye
şifresi ne
 

efe1981

Üye
bişi sorcam 3230 olur dımı beyler
 

ronaldo7musti85

Üye
müthiş olmuş süper bi program
 

Hornby_

Üye
tşkler güzel bir paylaşım
 

bayh

Üye
emeği geçenlere teşekkürler
 

lnknprk21

Üye
güzel paylaşım
 

By_Sky

Üye
ty 4 payLaşım...
 

98bilal29

Üye
ssssssssssüüüüüüppppeeerrrrrrrrr
 

quickscore

Üye
saolasın
 

ati_6309

Üye
tşklerrrrrrrrrrrrrrrr
 

Arseyus

Üye
Pc!de Sesi yükseltiyor ama atılan şarkıyı cepten dinlediğin zaman hiç bir değişiklik yok.

Yani telefon için palavra. Boşu boşuna milletin umudunu kesmenin hiç bir manası yokki bende böyle programları kanmayın diye yazdım..
 

hasandogan18

Üye
bu programın parolası ne
 

rcgs

Üye
ya abiler ben hala 6600 sesini yukseltemedim bana kısa yoldan bişeyler ayarlarsanız sevinirim (eywallah)
 


Üst Alt