Monte palringo'da klavyeden çıkmıyor .yardım !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

nicky mouse

Üye
    Konu Sahibi
Monte palringo'da klavyeden çıkmıyor .yardım !
Monte telefonum var palringoda arada sırada mesaj yazmaya çalışırken klavyeden çıkamıoyrum . kaydete basıyorum kapama tuşuna basıyorum bir değişiklik olmuyor .telefonu kapatamıyorum da mecbur bataryayı çıkarıp takıyorum :ehe yardım edebilecek var mı ?
ayrıca monte standart browser da facebook için bağlantı hatası veriyor bir çözümü var mı :hmmm
bir de ana ekrandaki sayfa sayısını arttırabiliyor muyuz acaba :pro:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt