nicky mouse
Üye
Monte palringo'da klavyeden çıkmıyor .yardım !
Monte telefonum var palringoda arada sırada mesaj yazmaya çalışırken klavyeden çıkamıoyrum . kaydete basıyorum kapama tuşuna basıyorum bir değişiklik olmuyor .telefonu kapatamıyorum da mecbur bataryayı çıkarıp takıyorum
yardım edebilecek var mı ?
ayrıca monte standart browser da facebook için bağlantı hatası veriyor bir çözümü var mı
bir de ana ekrandaki sayfa sayısını arttırabiliyor muyuz acaba
yardım edebilecek var mı ?ayrıca monte standart browser da facebook için bağlantı hatası veriyor bir çözümü var mı

bir de ana ekrandaki sayfa sayısını arttırabiliyor muyuz acaba


