minibüste te yapılabilecek aktiviteler :D

Sponsorlu Bağlantılar

TheeBeLaa

TheeBeLaa

Üye
    Konu Sahibi
minibüste te yapılabilecek aktiviteler :D
Arkadaşlar ilde olan gitmekten bıktıgım dersanemin kampı başlıyor.yav ilden ilçeye 40km 1sat yol minibüste trident in kulaklıkalr harap ses gelmiyo böyle ince ayarla tam sokmuycan yamultacanda oynayıncaa birden hoparlöre geçiyo rezil oluyorum.siz minibüste neler yapıyorsunuz cow cow dışarıya bakmaktan başka resim çizmek yazı yazmak telden face gibi

 


_SiyabeNd_

_SiyabeNd_

Üye
Telle uğraşırım googleden birşeylere bakarım oyalanırım işte :D
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
muzik ve internet:D bide msjlasma var tabi.. Ben haka dersaneye kaydolmadim bu sene:/ useniyom valla:D
 
TheeBeLaa

TheeBeLaa

Üye
    Konu Sahibi
bende olmuycaktımda zorla yazdırdılar yav minibüs tamam dersler tamamda dersanedekiler çok havalı kendilerini bi şy sanıyolar kızlar feci das etmeler birbirlerinin kucalarına oturmalar falan uzak duruyom kız olmayabilirler :naughty:
 
cehili

cehili

Üye
Önümde benim yaşıtlarımda bir kız oturuyorsa ona hissettirmeden saçına düğüm atmak :ehe Hiç yakalanmadım daha :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2149105
mcnpl4

mcnpl4

Üye
bende olmuycaktımda zorla yazdırdılar yav minibüs tamam dersler tamamda dersanedekiler çok havalı kendilerini bi şy sanıyolar kızlar feci das etmeler birbirlerinin kucalarına oturmalar falan uzak duruyom kız olmayabilirler :naughty:

bizim okulda da var o kizlardan:ehe bazi sebeplerden dilayi okuldan asiri sogudum gectigimiz sene.. Oyuzde bu sene pek hevesli degilim:( bizimkilere de hatirlaatmiyom aslinda.. Bi pederle konusayim yazdirir da.. Off bi ay kadar zaman dursa ne iiyi olurdu:/

----------Eklendi @ 23:43:54 ---------- Yazıldı @ 23:43:26 ----------

Önümde benim yaşıtlarımda bir kız oturuyorsa ona hissettirmeden saçına düğüm atmak :ehe Hiç yakalanmadım daha :d:

zor is:d:
 
quad4core

quad4core

Üye
kışın köyden ilçeye hergün gidiyorum okula, herkez tanıdık herkez öğrenci n73'ten son ses müzik açıyorum konser veriyorum istek parça falan çalıyorum :D
 

OğuzcanAbi

Üye
lsot izlemek sesi kıs az bişe zaten alt yazı ses çok az olsunyeter
 
TheeBeLaa

TheeBeLaa

Üye
    Konu Sahibi
yav reis o kızlardan korkulur valla çokta tabiri caizse lolitalar :naughty:ama bnim nen hep da... geçi,yolar ben zaten orda süt kuzusuyum okulda sapık diyolar orda hocalar beni çok iyiy biliyo okuldakilerde habire sen anca küfür etmeyi bilri,sin aslnıda hep dersaneye giderim okula gitmem lan :hih:orda 2-3arkdaşım var bide sınıflar sıanvla deyişiyoya hep bidegece minibüste dönerken hiç çekilmiyor bir defter alıp yol boyunca bieşyler yazcam aklımdan geçeleri
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
sen bizim sinifi gorsen., orta sirayla kavga icinde oluyoz genelde.. Bide bazi hocalar acayip havalarda:ehe.. Bende resim cizmeyi seviyirum ama otibuste zor oluyo sarsinti felan
 
TheeBeLaa

TheeBeLaa

Üye
    Konu Sahibi
benim resim 4geçenyıl taktiri kaçırdım odaresim yüzünden :d:hocaya ana avrat sövdüm bide facesini çaldım.haketti resim die dersmi olurmuş dream note dayapabilrim rüyalarımı yazarım :D
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
:d: bende resimden sikayetciydim hatta bu sene kavga ettim sifir ver dedim vercekti e okul sistemi kilitlemis degistiremedi kafayi yedi kendi kendine konustu butun ders:ehe haketti ama cocugun teki berbat bi reskm yapmis onu da kendi yapmadi siniftakiler yapti hep o inek diye aldi yuksek puani bana da lolo.p bide laf soyluyo o her ders malzemesini getiriyomus ugras veriyomus. O cizse neyse:@ bende getiriyodum ama derste cizmek istemedigim icin malzemeyi sinifta birakiyodum atolyeye getirmiyodum.p ama ikinci donem aramiz duzeldi.. Derdim not degil zaten. Haksizlik oldugunu dusundum atar yapti:ehe
 
TheeBeLaa

TheeBeLaa

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim egitimde teknoloji tasarım müzik resim olmuycak önemli gibi knouşuyolar bide bide ineklere 100onundersleri iyi glecek pğuanı düşmesin ortlama yükselsin ozaman ne anlamı kaldı onu sınıf ögretmenide yaapr
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
yani.. Bide sinav sorularini ineklere gore soranlar var., zor diyen olunca yuksek alanlar nasil aliyo diyo hoca uyuz oluyom..
 
TheeBeLaa

TheeBeLaa

Üye
    Konu Sahibi
yokbeste ypacaknız yok şunu ypacaksınız lan hayal kurmaktan bıktım hayllerinizi yazın sorunlarınızı yazın sensişn sorunum hoca bi ...tir git başımdan:off:
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
:ehe hayat zor
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
lsot izlemek sesi kıs az bişe zaten alt yazı ses çok az olsunyeter

biraz düzgün yaz.

"Lost izlemek.
Sesi biraz kıs. Zaten altyazı var.
Ses çok az olsun yeter."

böyle mesela oğuzcum :ehe
 
TheeBeLaa

TheeBeLaa

Üye
    Konu Sahibi
lsotmost izleyemem 1saatlikyolda aslnıda gidiş geliş 2 saat ama aklımda kalır filmin devamı :d:en iyisi yazı yazma kve kitap okumak biekre denemiştim canım sıkındı binince başladım tenefüste okudum çıkıştaoudum ertesi gün sıanvım vardı tavşanım çalındıgını ögrenince bunalıma girdim çalışmadım kitabı bitirdim hayatın ışıkları yannıcaydı evet çok güzel bi kitap bunalmıa girenlre tavsiye:kop:
 


Üst Alt