TheeBeLaa
Üye
minibüste te yapılabilecek aktiviteler :D
Arkadaşlar ilde olan gitmekten bıktıgım dersanemin kampı başlıyor.yav ilden ilçeye 40km 1sat yol minibüste trident in kulaklıkalr harap ses gelmiyo böyle ince ayarla tam sokmuycan yamultacanda oynayıncaa birden hoparlöre geçiyo rezil oluyorum.siz minibüste neler yapıyorsunuz cow cow dışarıya bakmaktan başka resim çizmek yazı yazmak telden face gibi


Hiç yakalanmadım daha 
bizimkilere de hatirlaatmiyom aslinda.. Bi pederle konusayim yazdirir da.. Off bi ay kadar zaman dursa ne iiyi olurdu:/
orda 2-3arkdaşım var bide sınıflar sıanvla deyişiyoya hep bidegece minibüste dönerken hiç çekilmiyor bir defter alıp yol boyunca bieşyler yazcam aklımdan geçeleri
bende getiriyodum ama derste cizmek istemedigim icin malzemeyi sinifta birakiyodum atolyeye getirmiyodum.p ama ikinci donem aramiz duzeldi.. Derdim not degil zaten. Haksizlik oldugunu dusundum atar yapti

