Bruce Wayne
Üye
kullanmadığımı nerden biliyorsun ??
Yorumunuz toptan yanlış. Microsoft'un kendini bir şey sanması gayet normal. Çünkü Microsoft çok büyük bir ŞEY.
- - - Eklendi - - -
Anlaşılan kimse eline alıp bir Windows Phone 8'li cihaz kullanmamış. Ben Galaxy Note kullanıyorum ama, lütfen bir işletim sistemini kullanın, sonra yorum yapın.
Evet ama Bu dediğimiz pclerde geçerli.mobil platformda windowsun o kadar başarılı olduğunu düşünmüyorum.Windows yillarin isletim sistemi android daha 6 yillik falan belkide o kadarda yok bence android bir windows degil benim yorumum boyle
Sakin ol ali reis
Evet ama Bu dediğimiz pclerde geçerli.mobil platformda windowsun o kadar başarılı olduğunu düşünmüyorum.
en azından pc lerde gördüğümüz multitask nerde hani?
sakinim zaten.sadece wp8 fazla abartılıyor buna sinirleniyorum.Microsoft o "Müthiş" tecrübesini neden mobilde tam olarak kullanmadı? nerede windows 7 de ki gibi bütün driverları otomatik tanıma? nerede otg?
Sakin ol ali reisdaha cikali 1 bucuk yilmi ne oldu yavas yavas ama emin ol tabletler windows 8 cikmaya basladi pclerde oyle telefonlarda tutar bence
Sakin ol ali reisdaha cikali 1 bucuk yilmi ne oldu yavas yavas ama emin ol tabletler windows 8 cikmaya basladi pclerde oyle telefonlarda tutar bence
Kesin konuşmamak lazım yinede.O süre zarfinda android windows u oturup seyredecek demi? Sana burdan yazıyorum windows tut-ma-ya-cak. Windows otursun pc yapsin. Gerisini bu işi goguslemis olanlara biraksin. Çünkü artik windows icin cok geç. Bunu kabullenmemekte ısrar niye ben onu anlamiyorum hala.
Kesin konuşmamak lazım yinede.
ama şurdan anlıyoruzki bariz şekilde "kullanıcı gücü" olarak android üstün.twitterda #DroidRage hashtaginde bende vardım
kullanmadığımı nerden biliyorsun ??
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?