enterneoll
Üye
-
Konu Sahibi
-
hayır birisi mesela android telefon önerisi istiyor hemen lumia 920'ye bi bak yazıyolar kafayı yemek üzereyim lumia 920 Android mi ??forumdada zaman zaman androidi karalama kampanyası yapan şahısları gördük. Foyalari ortaya çıkıyor böyle. Mertlikten bahsedenlerde çıkar oldu. Görüyoruz windowsun mertligini. Konuşunca da funboy oluyoruz. Evet arkadas funboyum. Android bir numaradir. Daha ne oldugu belli olmayan bir isletim sistemi uzun zamandır androide çamur atmaya basladi. Forum yöneticilerinden ricam bunların tespit edilip kargaşa cikarmalarinin engellenmesidir. En azından gelip android forumunda bitmesinler gitsin birazda ios a sataşsinlar.
hayır birisi mesela android telefon önerisi istiyor hemen lumia 920'ye bi bak yazıyolar kafayı yemek üzereyim lumia 920 Android mi ??
hayir windows phone 8 isletim sistemi var
bunu ciddi anlamda sormamıştımBiraz dikkatli oku mesajı anlarsın ama yinede sağol.
her sistem 0'dan başlar android piyasaya girdiğinde karşısında Symbian ve ios vardı ama şimdi onları geçti. belli olmaz Windows'ta bişey yapar belki ama bence yapamaz.androidin arkasında ben yokum google var
destek büyük olunca karalamakda kolay olmaz
microsoft,ta büyük lakin geç kalınmış bir sistem için yaptığı kuru gürültüden öteye gitmiyor
nasılki büyük çoğunluk pc,lerinde windows kullanıyor
yeni bir sistem çıkmış olsa kaç kişi kullanacak
enterneoll paşam androidli telefon alacaksan bi zahmet lumis 920,ye bakıver kardeşim
dağıt konuyu dağıtBu arada konuları kim taşıyor kim taşıyor sa ya kafa güzel ya da canı sıkılıyoracilan konuların hepsi zaten bu basliktaydi
sanki Windows'ta az virüs var ilk önce kendini duzelt sonra başkasına çamur at
bu laf bana galibaforumdada zaman zaman androidi karalama kampanyası yapan şahısları gördük. Foyalari ortaya çıkıyor böyle. Mertlikten bahsedenlerde çıkar oldu. Görüyoruz windowsun mertligini. Konuşunca da funboy oluyoruz. Evet arkadas funboyum. Android bir numaradir. Daha ne oldugu belli olmayan bir isletim sistemi uzun zamandır androide çamur atmaya basladi. Forum yöneticilerinden ricam bunların tespit edilip kargaşa cikarmalarinin engellenmesidir. En azından gelip android forumunda bitmesinler gitsin birazda ios a sataşsinlar.
Google'ın geliştirdiği Android işletim sisteminin dünyada en fazla kullanım oranına sahip olduğu herkes tarafından bilinmekte. Firmanın hassas olduğu noktalardan biri, Android işletim sisteminin adının geliştirilen kötü amaçlı yazılımlarla beraber anılması.
Geçtiğimiz yılın ilk çeyreğinde yaklaşık 25 bin, ikinci çeyreğinde de yaklaşık 6 bin zararlı tespit edildi ve Google kullanıcılarını korumak için var gücüyle çalışıyor. Geçtiğimiz günün en ilginç haberlerinden birisi bahsi geçen konu ile ilgili ancak konuşmacı Microsoft. Firma, "Windows Phone" resmi Twitter hesabı ile kullanıcılara sesleniyor ve şöyle diyor: "Korku dolu bir Android zararlısı hikayeniz var mı? En iyi veya en kötü hikayenizi #DroidRage olarak yazın ve tecrübelerinizi paylaşın."
Microsoft'un bu mesajla ne yapmak istediği kullanıcılar tarafından pek anlaşılamadı. Üstelik bu hashta'i, Android hikayesinden çok Windows Phone'u kötüleyip Android'in çok daha iyi olduğunu savunanlar doldurmaya başladı. Kimileri ise telefonuna kurduğu bir yazılımın bataryaya olan etkisini anlatmaya çalışırken, hashtag altında Android zararlıları ile ilgili tweet'ler neredeyse yok denecek kadar az oldu...
Kaynak:Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Yorumum:Windows 1-2 milyon satmaya başlayınca hemen kendini bişey sandı
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?