Haber Microsoft, Windows 10 işletim sistemini duyurdu

Sponsorlu Bağlantılar

furkankaya559758

Üye
Windows 9 çıktı mı da 10 çıkıyor?
 


ErSin9006

Üye
nasıl geçicez buna orjinal win 8 var?
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Bende yok kaldırılmış... halbuki o güzeldi :( wi 10daki güzel değil :kotu:
güncellemeler ile gelişir merak etmeyin Windows eskiden beri tema değiştirip önümüze koyuyordu en azından şimdi daha güzel şeyler yapıyor. En azından 8 ve 8.1 eski işletim sistemleri gibi ağırlaşmıyor. 7, xp falan kullanırken 6 ayda bir format atardım hantallaşırdı 8 ilk çıktığından beri kullanıyorum sıkıntı yok birtek ilk aldığımda pc single sürümdü pro yaptım bir de ssd taktığımda 8.1'e yükselttim. Gerçi bilgisayarım iyi olduğu için ağırlaştığını hissetmiyor olabilirim ama masaüstünde de yüklü onda da ilk format attığım gibi
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Yok çıkmadı ama şunun gibi mad Eagle da demiş 6 çıktı da mı 7 çıkıyor?
aynen öyle sanırım windows çıkan windows sayısına göre bir izleme yapıyor. Yani winows 7 7. windows olduğu için o ismi verdi. Ara windowslar var tabi ancak 9 çıkarmadı çünkü 8.1'de 9 niteliğinde pek değişim yoktu. O yüzden 8.1 yapıp 10. sürümü windows 10 adında vermiş olabilirler tabi bu sadece bir teori :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede ve B.A.R.O.N
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Rakama takılmayan arkadaşlar. Strateji sadece. 2015 ortasında final sürümü gelecek. Uzun bir süre var daha. Önizleme sürümü yarın yayınlanacak. Linkleri buradan paylaşırız.
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
yükleyin beğenirseniz bende kurarım :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Bilişim Profesörü
Bilişim Profesörü

Bilişim Profesörü

Üye
Bende yok kaldırılmış... halbuki o güzeldi :( wi 10daki güzel değil :kotu:
Hayır başlangıç ekranı halen mevcut, görev çubuğuna sağ tıkla start menu kısmından bi yer cardı şu an aklımda değil orayı işaretleyince normal windows 8 oluyor.
 
Bilişim Profesörü

Bilişim Profesörü

Üye
Yarın ben 4 den sonra yükleyip bi video anlatımı çekmeyi planlıyorum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ANIL

ErenMSC

Üye
@Mad EagLe ; :ehe
Windows 1.0 (20 Kasım 1985)
Windows 2.0 (Kasım 1987)
Windows 3.0 (22 Mayıs 1990)Windows 3.1 (1. Mart 1992)
Windows 3.11 (Aralık 1993)
Windows 3.2 (1994) (sadece Çin'de)
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
KayraBey

KayraBey

Üye
Ben windows 3.1 kurup kullanmış adamım. O kadar yaşlıyım yani :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Mad EagLe
Bab-ı Umut

Bab-ı Umut

Üye
Windows'un yeni matematikçisi galiba ilk okul mezunu. baksanıza 8'den 10'a atladı. :kıskıs:
 
  • Beğen
Tepkiler: ErenMSC
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Ohoooo... Ondan önce windows me var... 95 var... Fosilim ben :D

Gerçi @Nextman varken bana bu kadar hava atmak düşmez :p
La @Dede ismi sende ise ben niye fosilim :D Evet Türkiyede ilk işletim sistemi olan sınıfları kurduk orası gerçek yaşımızı belli etme genç sağlına dikkat et.

Ayrıca Microsoft bu yaptığı ters köşe ile çok ses getirecek. Ücretsiz yükseltme desteği de gerçekleşirse artık Welcome to W-10 deriz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Bilişim Profesörü ve Dede
KayraBey

KayraBey

Üye
La @Dede ismi sende ise ben niye fosilim :D Evet Türkiyede ilk işletim sistemi olan sınıfları kurduk orası gerçek yaşımızı belli etme genç sağlına dikkat et.

Ayrıca Microsoft bu yaptığı ters köşe ile çok ses getirecek. Ücretsiz yükseltme desteği de gerçekleşirse artık Welcome to W-10 deriz :)
Abi sana lafım yok fosil olan benim. İçim çürük benim :p
Kendimle uğraşmayı seviyorum napiyim :)

Hatırlıyorum da windows 3.1 otomatik olarakta başlamazdı. Msdos vardı hey gidi hey. Autoexec.bat dosyası ile açardık ilk açılışta otomatik olarak. Yahu bu zamane gençleri çok şanslı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Bilişim Profesörü, Mad EagLe ve Nextman


Üst Alt