0MG90
Üye
8 ve 8.1 kullananlar ücretsiz geçiyor, bedava vermezlerSatışa mı
Beleş olacak demişler di ama
8 ve 8.1 kullananlar ücretsiz geçiyor, bedava vermezlerSatışa mı
Beleş olacak demişler di ama
Hmmm öylemiymiş8 ve 8.1 kullananlar ücretsiz geçiyor, bedava vermezler
Aynen, 8.1 hızlı zaten beklerim benHmmm öylemiymiş
Biz yine katılımsız indircez o zaman
Hayırlısı
Şu bildirim paneli benim çok ilgimi çekti bakıp görcez bundan sonra pcye birden cok kullanici hesabi açmak gerekecekAynen, 8.1 hızlı zaten beklerim ben

Bedava yapmak için mi sene boyunca çalışıyorlar.Satışa mı
Beleş olacak demişler di ama
Senin bahsettiğin Windows 8 kullanıcıları Windows 10'a ücretsiz yükseltme meselesi o konu hakkında yani satış, yüksetlme , vs. hakkında bilgi vermediler.Previev mi oluyo oÖnizleme sürümü yarın sunulacak.

Previev mi oluyo o![]()
Yalnız değilsintamda konuyu açacaktım açmışsın bile ortakbirden fazla masaüstü çekici geliyor
![]()

