Mad EagLe
Üye
görünen yüzü bu bence iyi bir gelişme yinede hala Windows 8 kullanamıyorum diyenler varBen fazla yenilik görmedim, metro değişmiş, başlat menüsü metroyla gelmiş falan filan

çiftlemişsin ben mi sileyim sen mi silecenYalnız değilsin![]()


Aslında windows 8 in çıkması ikonların devrimi olmuştu. 8 sayesinde pek çok site ve uygulama, metro ikonlarına ayak uydurmaya çalıştı
wi 10daki güzel değil 