suyunsesi
Üye
kimsenin sallamayacağı şeyler yazdığımda bile mesajlarım siliniyor. Üzgünüm ama her seferinde yanlış kararlar veriyorsunuz. Kimseye sataştığım yok üslupla alakalı hiçbir yanlış yok. Ne var peki?
Sen dogrularinla kal arkadasim sildiğim yorumlar doğru yada yanlis ona karar verecek olan bizleriz.Konuyu uzatmak istersen sonucuna katlanirsin.
Arkadaşım belliki konuyu çok uzatıyorsun ve burası yeri değil bizler sizlerin yazdıklarınızla kimler yada kimlere yazdığınızı bildiğimiz için siliyoruz ki tartışma çıkmasın sen bu şekilde yanlışını düzeltmeyip konuyu dağıtmaya devam etmemeni tavsiye ederim.kimsenin sallamayacağı şeyler yazdığımda bile mesajlarım siliniyor. Üzgünüm ama her seferinde yanlış kararlar veriyorsunuz. Kimseye sataştığım yok üslupla alakalı hiçbir yanlış yok. Ne var peki?
Bunu söylemek için bence çok erkenNokıa için kötü oldu
Bunu söylemek için bence çok erken
Nokia'nın satılmış olması sizleri etkilemeyecek tedirgin olmanıza gerek yok. Sizler tüketicisiniz arkadaşlar, en yeni teknoloji, en kaliteli ürün neredeyse oradan alırsınız. Bunun adı ister Nokia olsun, ister Microsoft olsun, isterse Tokai olsun bizi etkileyen bir durum değil. Nokia'ya karşı sempatiniz olabilir, ailemizin telefon şirketi sonuçta duygusal bir bağımız var ama yine üzülmeyin Microsoft Nokia'yı mezara koymayacaktır. En azından bizden sonraki nesile kadar.
Ek olarak an itibariyle Nokia'nın hisseleri coşmuş durumda. Kötü sonuçlar doğuracak olsa durum tam tersi olurdu.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?