S60v5/S^3 [melon] Advanced Device Locks Pro V2.10(136) S^1/s^3 Unsigned Türkçe Maxipda

Sponsorlu Bağlantılar

noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
klaösr ayarlarında bir ayar olabilir bilmiyorum tam olarak çevirmekle muhatabım uygulamayı kullanmıyorum kullanan arkadaşlar cevap verirse ...
 


danismaz61

Üye
baktım ama bulamadım yinede teşekkürler kullananlardan cevap bekliyorum o zaman paylaşımın için teşekkürler :D
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim
 
eskbxl

eskbxl

Üye
eline saglik guzel program yanliz bende turkce olmadi bir cok dil var turkce yok yurt disindayim ondan olabilirmi.
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
telefon dili neyse uygulama onu acar pro ayarlarında iki tane ingilizce göreceksin biri türkçe Ok
 
eskbxl

eskbxl

Üye
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim
 

kaanblood

Üye
şifre değiştircemde eski şifre nedir bi türlü bulamadım da :D
 
pro.engineer

pro.engineer

Üye
eyvallah
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
4 tane 0 sıfır
 

danismaz61

Üye
dosya artk şifre koymuyor bugüne kadar çok iyi çalışıyordu şimdi şifreleme yapmıyor uygulamada da şifre değişme yerinde yeni şifre atıyorum çıkıp tekrar girdiğimde şifre yok yazıyor:s
 
  • Beğen
Tepkiler: DeMoNQ
hsyn73

hsyn73

Üye
Muhteşem bir uygulama emeklerin için Teşekkürler... Umarım Boldbeast... (ses kaydedici) gibi 15 gün sonra işe yaramaz hale gelmez..
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
dosya artk şifre koymuyor bugüne kadar çok iyi çalışıyordu şimdi şifreleme yapmıyor uygulamada da şifre değişme yerinde yeni şifre atıyorum çıkıp tekrar girdiğimde şifre yok yazıyor:s
şifre yok demesi sorun değil sen yeni şifreyi girip onayladıysan uygulamaları koruyabilirsin yeni şifre ile sanırım bir dil hatası olmuş şifre yok yerine şifre yazın yazmam gerekirdi ok sorun değil o uygulamayı kullanabilirsin ki ben hala kullanıyorum

---------- Eklendi @ 18:34:19 ---------- Yazıldı @ 18:33:01 ----------

Muhteşem bir uygulama emeklerin için Teşekkürler... Umarım Boldbeast... (ses kaydedici) gibi 15 gün sonra işe yaramaz hale gelmez..

ben hala kullanıyorum bir sorun göremedim çalışıyor
 

danismaz61

Üye
sorun bende sanırım ne yaptıysam olmadı şifreleme yapmıyor ajanda mesaj gibi yerlere şifre koyuyorum korunan uygulamalar açık kapalı tüm seçenekleri denedim olmadı yeniden yüklemeyi denedim kaldırmıyor uygulamayı şimdide bunu kaldırmanın bir yolu yok mu :s
 
sertacusta

sertacusta

Üye
teşekkürler süper bi uygulama
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica:
 
.Kerasus.

.Kerasus.

Üye
dosya artk şifre koymuyor bugüne kadar çok iyi çalışıyordu şimdi şifreleme yapmıyor uygulamada da şifre değişme yerinde yeni şifre atıyorum çıkıp tekrar girdiğimde şifre yok yazıyor:s

aynn düne kadar bndede ii çalışıyodu dün kaç kere denedim yine şifre sormadı
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
orjinali bir kullanın bakalım sorun olacak mi
 
hsyn73

hsyn73

Üye
Bugün bir şok daha yaşadım. Boldbeast 2.8 ses kaydedicinin akıbeti bu muhteşem uygulmanın başına da geldi. artık kilitlediğim uygulamalarım rahatlıkla açılabiliyor.. şifrelerini de değiştirdim. olmadı. kaldırmaya çalıştım kaldıramadım. yeniden yüklemeye çalıştım. dosya silinemiyor diye uyarı verdi yüklenemedi..... zannediyorum bu prolarda gizli kodlar var belirli zaman sonra devreye giriyor... programcılara iş düşüyor bence... Türkçeleştirmek büyük bir özveri ama bir sürü emek de zayii oluyor...
 
  • Beğen
Tepkiler: bayfarukali

danismaz61

Üye
yüklenmiyor ki bunun üzerine uygulama dosya silinemiyor uyarısı veriyor yok mu bunu silmenin bir yolu önce silsek sonra kursak başka yada bunu?
 


Üst Alt