Mehmet Yozgatlı isyanlarda

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
    Konu Sahibi
Mehmet Yozgatlı isyanlarda




Sezon başında Fenerbahçe’den büyük umutlarla transfer edilen Mehmet Yozgatlı isyan bayrağını açtı. Siyah-Beyazlı kulüple yaptığı sözleşme gereği kendisine verilecek olan peşinatı henüz alamayan deneyimli oyuncu, yönetimin kapısını çaldı.Parasını alamadığı için rahatsızlık duyduğunu belirten Yozgatlı’ya, yönetim sorunun hemen giderileceğinin sözünü verdi. Bu arada, Süper Kupa maçında sakatlanan yıldız oyuncu dün yeni takımıyla ilk Süper Lig karşılaşmasına çıktı. ‹nönü Stadı’nda taraftarın huzuruna çıkan gurbetçi yıldız, dünkü karşılaşmanın 2. yarısında Ricardinho’nun yerine oyuna girdi.


02.09.2007
Kaynak : Fanatik
 


van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Herşey para değil mi zaten. Para için gitti para için sorun çıkartması da gayet normal :)
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
    Konu Sahibi
ναη_нσιנ∂σηк;449041' Alıntı:
Herşey para değil mi zaten. Para için gitti para için sorun çıkartması da gayet normal :)

Dimi.Bkz: Tümer Metin :ehe

Adam parasını alıyo tıkır tıkır sesi çıkıyormu hiç ? :?sl?k
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Dimi.Bkz: Tümer Metin :ehe

Adam parasını alıyo tıkır tıkır sesi çıkıyormu hiç ? :?sl?k


Evet aynen öyle. Tümerde para için geldi. Ben aksini iddia etmedim ki.


Kaan her lafımda dikkat ediyorumda sanki ben feneri koruyormuşum gibi fenerbahçeden örnek veriyorsun. Ben objektif yaklaşırım futbola. Fener, Galatasaray diye holiganlık yapmadan :oke:
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
    Konu Sahibi
Ahmet bunu herkes desinde sen deme bari.

Şurda adam gibi futbol muhabbeti yapabildiğimiz birbirimiz girmeden bi sen varsın.Ben orda sana karşı bişe sölemedimki.Seni destekleyen bir şey yazdım.Mehmet Yozgatlı nın olayı Tümer in olayına benzior die onu yazdım.Hatta yanlış anlaşılmasın die bide sonuna :ehe koydum.
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Ahmet bunu herkes desinde sen deme bari.

Şurda adam gibi futbol muhabbeti yapabildiğimiz birbirimiz girmeden bi sen varsın.Ben orda sana karşı bişe sölemedimki.Seni destekleyen bir şey yazdım.Mehmet Yozgatlı nın olayı Tümer in olayına benzior die onu yazdım.Hatta yanlış anlaşılmasın die bide sonuna :ehe koydum.


Ben zaten böyle şeylere gücenmem darılmam ama az önce 1-2 konuda da dikkatimi çekti. Dolayısıyla sanki beni bozmak istiyorsun gibi geldi o yüzden burada yazayım dedim.


Yanlış anladıysam özür dilerim :oke:
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
    Konu Sahibi
Sanırım bunlardan bahsediyorsun.


ναη_нσιנ∂σηк;449018' Alıntı:
NeedLeFLuff' Alıntı:
Bekleyip göreceğiz. :box

İddialı konuşmuşum sana karşı bişey yok. :)


ναη_нσιנ∂σηк;449033' Alıntı:
Nobre kendini ne sanıyor ya 90. dakikada oyuna girmem diyor. Yönetim sonuna kadar haklı :oke:


Bu Fenerliler yokmuuu az deelsiniz haaa :ehe

Sizdeyken canım cicim Beşiktaşa gittimi vay Nobre aman Nobre :ehe

Ben herzaman gıcık aldım halada alıyorum :ehe

Nobere den gıcık aldığımı sölemişim bide senle salihe takılmışım.Amacım şaka yapmaktı.




Bu kadar uğraşıp göstermeye çalışmamın sebebi futbol da her zaman objektif olmaya çalışmamdır.Eğer şurda doğru düzgün futbol tartıştığım yazıştığım biri varsa oda sensin.O yüzden bu kadar önemsedim yoksa cevap dahi yazmazdım.

Benden yana bir yanlış anlaşılma olduysa özür dilerim. :spr
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

India
Cevap
0
Görüntüleme
1K
India
tragedie
Cevap
3
Görüntüleme
410
Kingmortall
Cevap
0
Görüntüleme
426
Kingmortall
ismail
Cevap
7
Görüntüleme
574
mürteza16


Üst Alt