[mbr Software] Eight V2.0 Symbian^3 Unsigned Türkçe Metyuu

Sponsorlu Bağlantılar

ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
farkettimki türkçe sürümünde ikidebir orjinal dizilime dönüyor en iyisi ingılızce kullanmak
 


metyuu

metyuu

Üye
    Konu Sahibi
bende anlamadım. bende ne kapanma sorunu var nede eski dizine geri dönme, belkide telefonda bir uygulama ile çakışıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: ÇaRşI 2387
DJ_KAFADAR

DJ_KAFADAR

Üye
program hep açık mi kalacak ?
 
metyuu

metyuu

Üye
    Konu Sahibi
evet açık kalacak
 
asigsasi

asigsasi

Üye
teşekkürler dostum :oke:
 
metyuu

metyuu

Üye
    Konu Sahibi
rica ederim dostum
 
Bilgehan94

Bilgehan94

Üye
programda resim bölümüne teldeki resimleri koyabiliyoduk diye hatırlıyorum bi arkadaş anlatmıştı sitede ben bulamadımda nasıl oluyodu o işlem bu arada program gayet güzel bendede kapanma sorunu yok :)tamamdır programın ayarlarından hallettim :)
 
metyuu

metyuu

Üye
    Konu Sahibi
Telefondaki Dcım klasöründeki tüm resimleri gösteriyor. ana ekranda resim karosuna uzun basın ayarlara gidip telefon DCMI klasörünü işaretle


neyse bende açıklamış oldum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Bilgehan94
DJ_KAFADAR

DJ_KAFADAR

Üye
baba program açık, sonra Ana ekrana gidiyom . Sonra menü tuşuna basıyom, yine normal menü açılıyo? Bu açılmıyo.. Bu verdiğin menüyü ancak programa girince görebiliyoruz..
 
metyuu

metyuu

Üye
    Konu Sahibi
bu uygulamanın ana ekranına menü karosunu ekle, daha sonra ayarlardan sistem e gir Menü tuşu etkin yap. Şimdi bu uygulamadan ana menüye geçmek için menü karosuna tıkla, telefondan bu uygulamaya geçmek için telefonun menü tuşuna bas. inşallah anlatabilmişimdir. :)
 
DJ_KAFADAR

DJ_KAFADAR

Üye
bu uygulamanın ana ekranına menü karosunu ekle, daha sonra ayarlardan sistem e gir Menü tuşu etkin yap. Şimdi bu uygulamadan ana menüye geçmek için menü karosuna tıkla, telefondan bu uygulamaya geçmek için telefonun menü tuşuna bas. inşallah anlatabilmişimdir. :)
Denicemoldu dostum :) çok teşekkürler :)
 
metyuu

metyuu

Üye
    Konu Sahibi
:rica:
 
DJ_KAFADAR

DJ_KAFADAR

Üye
güzel ama kapanıyo bazen kendi kendine
 
Bilgehan94

Bilgehan94

Üye
dün biraz kurcaladım programı program bazen reset atıyo ve karo düzenini yeniden ayarlamak gerekiyo bunu fark ettim birde c ye kurulan uygulamaların olmadığını gördüm örneğin adobe reader uygulamaların içinde yokbide uygulamanın sesi nasıl kapatılıyo ayarlarda bulamadım çıpçıs drup gibi bi ses çıkarıyo :D sesize aldığımda kapanıyo anca
 
DJ_KAFADAR

DJ_KAFADAR

Üye
bende ses yok .
 
DJ_KAFADAR

DJ_KAFADAR

Üye
ingilizce link varmı ?
 
İbrahimTR

İbrahimTR

Üye
telefonu kapat ac yapınca, bütün düzenleme bozuluyor eski menüye dönüyo. Arkadaslar haklı düzeltilirse güzel olurevet arkadaslar. Asigsasinin konusundan signed kurdum kapat actan sonra ayarladığınız menü düzeni bozulmuyor. Darısı unsıgned başına :)2. Key kapat aç yapmamda malesef signed versiyonda başa dönüyoCözümü buldum. Alt kısımda bilgi, yardım karolarını silmeyin ayrıca uygulamalar/bırlikte tüm uyg. Seceneğini kaydedin tamamdır karoları nasıl özellestirdiyseniz öyle kalır
 
muzo27

muzo27

Üye
:tşk:
 

7r7

Üye
kısayolalrı nasl eklıyoruz onu yapamadım ben
 


Üst Alt