ben 6 aya yakın üyeyim hala tuggeneral olamadım:D bir arkadaşımız nickini degiştirmiş daha yüksek rütbeye atlamış.baya yüksek rütbeye atlamış... nick değiştirmeyle rütbe atlanmazki :D