maxicepte rütbe atlama hesabı :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Revengeful

Emekli Yönetici
Kaliteli olacağı kesinde, hangi tür konu açar orasını bilemem. Gider çeşit çeşit sitelerden konu çeker.
 
Lina_TR

Lina_TR

Üye
beni heasaplasana bi sonrakine ne zaman geçerim :D
 

Perfect!

Üye
Maxicep'te kalıcı lanların hepsi en yüksek rütbelere erişmek istiyor bunu herkez çok net biliyor :D
ama sorun şu ki herkez kolay olmadığını düşünüyor .
şimdi 100 mesajınız var ve teğmen rütbesindesiniz
ama çok çabuk yükselmek istiyorsunuz fakat 60 saniyede konun bulma vb barajı var ve eli sopalı adminler :D
hedefiniz tuğgeneral olmak .
peki bu hedefe nasıl ulaşacağız ?

şimdi eğer hesap edersek
60x1=60 bu bizim bir saatte atabileceğimiz max mesaj sayısı .
60x24=1440 buda bir günde atabileceğimiz mesaj sayısı.
ama bunları yapmak için psikopat olmak gerekir :D
biz yapabileceğimiz değerleri düşünelim .
yani 1 saatte 45 mseaj atsak günde 12 saat maxicepte dursak bir günde 540 mesaj atmış oluruz .
ama adminler boş dururmu hiç :D
-40 mesaj gitti desek günde 500 mesaj .
10000/500=20 gün eder .
hadi aksilikler çıktı diyelim maximum 25 günde tuğgeneral olabilirsiniz


peki sonra ...:hmmm
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Espiri mespiri ama denemenizi önermem. Zira yazılan mesajların konuyla alakalı olması gerek, eğer değilse ve sürekli oluyorsa bu durum elimizdeki sopayı kullanabiliriz. :)
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
:sopa:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Espiri mespiri ama denemenizi önermem. Zira yazılan mesajların konuyla alakalı olması gerek, eğer değilse ve sürekli oluyorsa bu durum elimizdeki sopayı kullanabiliriz. :)

Bir ara 5 sopa darbesi yemiştim. Pek tavsiye etmem
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
beni heasaplasana bi sonrakine ne zaman geçerim :D

3 vakte kadar geçiceksin :D

--------------- Ekleme ---------------

Espiri mespiri ama denemenizi önermem. Zira yazılan mesajların konuyla alakalı olması gerek, eğer değilse ve sürekli oluyorsa bu durum elimizdeki sopayı kullanabiliriz. :)

forum amacımız bizim burda hoş vakit geçirmek ve başkalarına yardım etmek o yüzden benim pek mesaj sayımla alakam olmuyo :D
 
Necmati

Necmati

Üye
Espiri mespiri ama denemenizi önermem. Zira yazılan mesajların konuyla alakalı olması gerek, eğer değilse ve sürekli oluyorsa bu durum elimizdeki sopayı kullanabiliriz. :)
ben yedim bu sopayı sakın haa..
Çok fecidir tavsiye etmem :)
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
ben 6 aya yakın üyeyim hala tuggeneral olamadım:D bir arkadaşımız nickini degiştirmiş daha yüksek rütbeye atlamış.baya yüksek rütbeye atlamış...
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
ben 6 aya yakın üyeyim hala tuggeneral olamadım:D bir arkadaşımız nickini degiştirmiş daha yüksek rütbeye atlamış.baya yüksek rütbeye atlamış...

:D yazık tabi ben yoktum tavssiyeleri bilmiyodun ondan :D
 
Dafny

Dafny

Üye
ben 6 aya yakın üyeyim hala tuggeneral olamadım:D bir arkadaşımız nickini degiştirmiş daha yüksek rütbeye atlamış.baya yüksek rütbeye atlamış...
Ooo 6 ayda tuggeneral :D Gözün yükseklerde...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt