Maxicep-Radyo

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi


Dinleyenlerin yayına katılması gibi bir şey yok sadece dj ses verebilir
 

Paranoya

Üye

evet var ip ye dayalı engelleme .
 
evet benım dedıgm bu işte
 
Tepkiler: technoshark

'Patron

Üye
Kesın olsun dedikleri gibi belli rutbedekı ve guvenılır kişiler olsun. Ben hemen adaylığımı koyuyorum.
-MaxiHipHopLife İle Rap Vakti! -
kesin olsun kesinnnn
 
Tepkiler: Tuba.Erva ve technoshark

EroL

Emekli Yönetici
Valla sizin bahsettiğiniz radyoyu ben daha önce görmedim. Ben destekleyemeyeceğim o yüzden Adminleri kandırmanız lazım radyo için
 
    Konu Sahibi
Valla sizin bahsettiğiniz radyoyu ben daha önce görmedim. Ben destekleyemeyeceğim o yüzden Adminleri kandırmanız lazım radyo için


Sistem basit 1 dj var winampa sarkıları atıyor calıyor... arada anons yapıyor gırgır sohbet(site hakkında) ... küfür vs. olayı olmaz sadece dj ses verebiliyor radyoya dinleyiciler sadece dinleyebiliyor yayında seslerinin duyulma sansı yok sadece istek parca isterler dj onları calar....
 
kandırırzı
ben gördum yaptımda ıkı sene önce var yanı chat olayıda yoktu yanı siteyi zora sokacak bsey olmaz
ıstek alıyosun zaten okadar
 
flatcast var mesela bak burası beleş radyo sitesi burada sohbet odasıda mevcut... site otomatik olarak oraya yönlendirsin, biraz kac tane uyelık verılsın dj lere saatleri ayarlansın .. orada banlama felanda var sohbet edemez yazamaz
 
Tepkiler: 'Patron ve Tuba.Erva
    Konu Sahibi
sohbet odası sitede istenmiyor onun yerine formda radyo diye bölüm açılıp istekler ordan istenebilir...
 
yaa sıtenın basında eklentı seklınde eklenıyo radyo chat bölümü yok zaten
 

'Patron

Üye
onu bilmiyorum ama site ağırsa falan taklılır olmaz bence direk kendı sıtemıze yapalım Hasan abi nerdesin duy biziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
 
Tepkiler: Tuba.Erva
ben örnek sıte atımmı hemen ama reklama gırer dıye atamıyorum
yönetıcıler ızın verırse atarım
 
    Konu Sahibi
benim 1 tb taşınabilir harddiskin içi şarkı dolu eğer radyo fikri hayata geçerse günde rahat 3-4 saat aralıksız yayın yaparım
özel anonslar filan ayarlayabilirim güzel olur yani
 
Tepkiler: 'Patron
ya örnek site muhabbeti değil olay mesela radyo için popup ekran olur tıkladıgında popuptan radyo açılır ) kimseyide rahatsız etmez.. altta durur )) maxiradyo )) reklamıda yaptım hadi

flatcast bu arada en ünlü radyo sitesidir.. ve çok sağlamdır takılma felan söz konusu olamaz.
 
Tepkiler: 'Patron ve Tuba.Erva
    Konu Sahibi
flatcast benim demek istediğim sisteme uygun değil...
 
evet bende onu dıyorum ya tam örnek olarak ama chat olayına takmslar o olmasn ztn ısteyen dınler ıstek saatlerı olur yayın saatlerı hos olur
zaten bi radyomuz eksık maxıde
hem bukadar gönüllü siteyı yapmaya ble hazır üyeler var yönetım daha ne ıstesın (:
 
Tepkiler: 'Patron
he o ayrı ona birşey diyemem orada rahat rahat toplanırız manasında.. hem chat isteyen olursa diye ama chat olmaması daha güzel olur sankim
 
Tepkiler: Tuba.Erva
evet chat bozar bıraz zaten ıstek bölümü yapılır olursa tabı .)
 

'Patron

Üye
he o ayrı ona birşey diyemem orada rahat rahat toplanırız manasında.. hem chat isteyen olursa diye ama chat olmaması daha güzel olur sankim
yok chate gerek yok ozelden istek yollanabılr. tabi sunun gibi
'meraba ben maxi burdan alamanyadakı teyzemlere selamlar manga-dursun zaman çalarsanız sevinirim iyi yayınlar'


----------Eklendi @ 17:08:19 ---------- Yazıldı @ 17:08:03 ----------

gibi
 
yok canım o kadar abartı olmasın bence ) kım konusucak ben dj oldugumda ancak aksam konusurum gunduz konusamam

evde takılanlar onu rahat yaparlar )
çok deli şeyler olur yani
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...