Maxicep Avatar Yarışması (Katılım)

Sponsorlu Bağlantılar



Revengeful

Emekli Yönetici
Hadi cevabı bekliyorum Pinar
 
navti

navti

Üye
ben katılıyım
 
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
Bende katılmak istiyorum beyler.
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Yarışmaya katılım bu gece yarısına kadardır.
Katılacak olanlar LÜTFEN hangi avatarla katılacaklarını belirtsinler!
Avatar belirtmeyenleri katılım listesine almayacağım.
 
^BaRoN^

^BaRoN^

Üye
Yarışmaya katılım bu gece yarısına kadardır.
Katılacak olanlar LÜTFEN hangi avatarla katılacaklarını belirtsinler!
Avatar belirtmeyenleri katılım listesine almayacağım.
Tamam o zaman şu anki avatarım ile katılmak istiyorum.
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
2 saat kaldı tam :polis:
 
asigsasi

asigsasi

Üye
başlasın artık

----------Eklendi @ 22:07:02 ---------- Yazıldı @ 22:04:59 ----------

bi :çay: molası verelim
 

Revengeful

Emekli Yönetici
hadi bakalım her dakika ne kadar kaldığını yazar millet şimdi :D
 
Archonn

Archonn

Üye
Bence eleminasyon usülü yapılsın yarışma. Oy kullanacaklar listedeki 37 kişinin avatarına tek tek bakmaz. Haliyle yarışmanın sonucu da sağlıklı olmaz.
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Oylama konusunda yarışmaya kimlerin katıldığına bakanlar zaten mecburen avatarı da görecek. Ona göre düzenledim konuyu.
Tek tek profillere girip avatar bakmayacağız heralde.
 
Archonn

Archonn

Üye
Oylama konusunda yarışmaya kimlerin katıldığına bakanlar zaten mecburen avatarı da görecek. Ona göre düzenledim konuyu.
Tek tek profillere girip avatar bakmayacağız heralde.

hımm. Peki madem :)
 

jigsaw_54

Üye
pınar bazen sana acıyorum şimdi işin yoksa tek tek tüm avatarları yüklicen hangisi kimin filan ooooo :D
 
greenmile

greenmile

Üye
konu hazır taslak haldedir,sitenin gizli çok bölümü var dostum:D
 
minoo

minoo

Üye
    Konu Sahibi
pınar bazen sana acıyorum şimdi işin yoksa tek tek tüm avatarları yüklicen hangisi kimin filan ooooo :D

Ya sen kiminle raks ediyorsun genç yaa :ehe

Konu çoktan hazır zaten. Katılmak istiyorum diyenleri anında diğer konuya da ekledim avatarı ile birlikte.
Boşuna mı dedik avatar belirtin diye :D


----------Eklendi 21.01.2012 @ 00:02:19 ---------- Yazıldı 20.01.2012 @ 23:55:36 ----------

Avatarı güzel olan kazansın :D

http://www.maxicep.com/maxicep-yarismalari/maxicep-avatar-yarismasi-oylama-588177.html

:locked:
 


Üst Alt