Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Yarışmaya katılım bu gece yarısına kadardır.
Katılacak olanlar LÜTFEN hangi avatarla katılacaklarını belirtsinler!
Avatar belirtmeyenleri katılım listesine almayacağım.
Yarışmaya katılım bu gece yarısına kadardır.
Katılacak olanlar LÜTFEN hangi avatarla katılacaklarını belirtsinler!
Avatar belirtmeyenleri katılım listesine almayacağım.
hadi bakalım her dakika ne kadar kaldığını yazar millet şimdi
Archonn
Üye
Bence eleminasyon usülü yapılsın yarışma. Oy kullanacaklar listedeki 37 kişinin avatarına tek tek bakmaz. Haliyle yarışmanın sonucu da sağlıklı olmaz.
minoo
Üye
Konu Sahibi
Oylama konusunda yarışmaya kimlerin katıldığına bakanlar zaten mecburen avatarı da görecek. Ona göre düzenledim konuyu.
Tek tek profillere girip avatar bakmayacağız heralde.
Oylama konusunda yarışmaya kimlerin katıldığına bakanlar zaten mecburen avatarı da görecek. Ona göre düzenledim konuyu.
Tek tek profillere girip avatar bakmayacağız heralde.