_reflex_
Üye
Şincik gardaşım Seğin bu yaptığna Ayıp diller bizim oralarda . Yeav Yaptığın cfw yi bizinen baylaşmamah da neyin nesi
Konuyu kirletiyoruz gibime geliyor ama kutsal bi amaç için demi gardaşım
hadi dize gelecek az daha gayret himmet aaabeyy
Konuyu kirletiyoruz gibime geliyor ama kutsal bi amaç için demi gardaşımMeemmeet vir şu cfw yi artıhın
Memmet in ziyaretçi sayfasına gidelm
verene kadar ısrara devammemet gardaş bak enişteniz olacam hadi yap bi, kıyak
ne gerek var kardeşim. bak ısrar ettik. o kadar da üstüne düşmeyelim. adam forumu terkeder giderMemmet in ziyaretçi sayfasına gidelm
128 mb telefonun içinde 50 mb nasıl olabilir? Bu win7 de değilki diyesiniz programların hızlı açılması için önbellek için ayırıyor
kendi firmware ımda otomatik açılan rehber mesaj zımbırtılarını devre dışı bıraktım açılışta 61mb ortalamada 51mb
Israr edelim sürekli belki yumuşar
en yüksek ram 5230 telefonuna ait fakat mehmetcan performans artırmış batarya çabuk biter ben batarya modu uyguladım ama en yüksek 72 gördüm istesem son miktar 77 mb o da 5230da yabanı bi sitede gördüm bendeki buyrun
45 fps bayağı batarya götürür ama dener geçerim senide telefona flash atacağım zaman yapacağım bakayım nası oluyor flash atmaktan telefonun anası ağladı
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?