Max. RAM DEĞERLERİNİZ

_reflex_

Üye
Memmet in ziyaretçi sayfasına gidelm
ne gerek var kardeşim. bak ısrar ettik. o kadar da üstüne düşmeyelim. adam forumu terkeder gider
ben şu sınavdan sonra bi el atarım. usb ile versiyon downgrate yapacagım 5300 da basarılı oldum
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
128 mb telefonun içinde 50 mb nasıl olabilir? Bu win7 de değilki diyesiniz programların hızlı açılması için önbellek için ayırıyor
 

_reflex_

Üye
128 mb telefonun içinde 50 mb nasıl olabilir? Bu win7 de değilki diyesiniz programların hızlı açılması için önbellek için ayırıyor

aynen de öyle kardeşim önbellek ayırıyor sonrasını sana bıraqkıyor.
 
kendi firmware ımda otomatik açılan rehber mesaj zımbırtılarını devre dışı bıraktım açılışta 61mb ortalamada 51mb
 

mardok

Üye
en yüksek ram 5230 telefonuna ait 5800 5230 kadar performansı olan bi telefon değil(zaten 5800'ı geçtiği tek ama büyük bi özellik )fakat mehmetcan performans artırmış batarya çabuk biter ben batarya modu uyguladım halde en yüksek 72 gördüm istesem son miktar 77 mb o da 5230da yabancı bi sitede gördüm bendeki buyrun
 

batarya 2-3 gün gidiyor ama tabi telefonu hiç yormuyorum sebebi yazılımdan 55 mb dosya silinmesidir böylece batarya sadece 58 mb için görev yapacak yani 100 mb rofs ile 58 mb rofsun performansı elbetteki aynı olmaz ama 45 FPS ekran yenileme hızı çok hoşuma gitti o kadar hızlı çalışıyorki inanılmaz ayrıca 5230 da yapsam 80 mb yide aşar
 

mardok

Üye
45 fps bayağı batarya götürür ama dener geçerim seni de telefona flash atacağım zaman yapacağım bakayım nası oluyor flash atmaktan telefonun anası ağladı
 
45 fps bayağı batarya götürür ama dener geçerim seni de telefona flash atacağım zaman yapacağım bakayım nası oluyor flash atmaktan telefonun anası ağladı

evet 5230 la beni rahat geçersin ben onun 80 mb ramide geçerim ama ram miktarını açılışta değil normal kullanımda göreceksin zaten demiştim 58 mb rofs boyutu 55 mb boş alan sistem canavar gibi çalışır çünkü bir sürü bileşen kaldırılmış yani 5230 la geçersin beni çünkü flash 3g wifi dosyalarıda ram görütüyor
 
Benim 61di Trailblazer ile şimdi archie yükledim 50 oldu
 

mardok

Üye
şu an yaptığım fw de en az 65 en fazla 73 gördüm ama sınırları zorlayacağım
 

yusuf456

Üye
85 mb boş ram var benim telde
5320 v5.16
 

geneluye

Üye
xD paylaşamaz ki çünkü öyle bir şey yok bu kadar insan mal mı 5800 kullanan bir sürü kişi var sırf bu mu zeki bu kadar RAM kazanıyor