Max 400Tl Telefon önerisi

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Max 400Tl Telefon önerisi
Bir Aksilik nede ile Galaxy s2 Alamadım Onun Yerine Maxsimum 400tl ye android bi telefon önerisi istiyorum.Aradıgım özellikler.

1-Kamerası iyi olsun
2-Ekran 3,5 İnc veya üstü
3-Çok iyi olmasada oyun oynaya bilecegim Bir Telefon arıyorum

400tl den 1 kuruş fazla para çıkmaz tavsiyeleri ona göre yapın lütfen.
Şimdiden Teşekkür Ederim
 
2. el oluyorsa galaxy wonder olabilir
 

-Emre

Üye
O cihazın oyun performansı sıfır ben de Ikinci el Wonder derim
 

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
wonderdaki gpu nedir acaba

- - - Eklendi - - -

ve android 4 romu varmıdır
 

-Emre

Üye
wonderdaki gpu nedir acaba

- - - Eklendi - - -

ve android 4 romu varmıdır

Adreno 205. Bu telefonun rom desteği çok fazla ve çok güçlü tweaklar mevcut cihaz için.

- - - Eklendi - - -

Bütün sürümler mevcut
 

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
ozaman konu kapana bilir büyük ihtimalle wonder alıcam cpu 1.2 Ghz idi sanırsam güzelbi rom la muthiş olur iyiki ace almamışım büyük bi hata yapmış olurdum teşekkürler.
 
İkinciel çift çekirdek ve 1 gb ramli s3 mini işini fazlasıyla görür.Ablamda var need for speed most wanted yukledim kasmadan rahat oynatıyor.Diğer oyunları sen düşün artık
 

scanf33

Üye
kardesim bende galaxy ace var 2 gunluk sifir cihaz ihtiyactan dolayi satiyorum buyur buda linki
 

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
bu gün telefoncuları dolaştım ve temiz ikinci el bulamadım onun yerine sıfır ace almaya karar verdim yarın telefon elimde olur.
 
400 tl ye anca hesap makinesi alabilirsin o paraya akıllı telefon alınmaz en az 800 tl olması lazım
 
Galaxy ace ile basit oyunları bile oynayamayabilirsin. Şimdiden haberin olsun. 400 tl ye çakma note 2 alınır, ace alınmaz. Benim görüşüm tabi, kişiden kişiye değişir.
 

-Emre

Üye
Bence ace alma. Avea intouch 1veya 2 olabilir alabilirsn 2yi tavsiye ederim. İşlemciye dikkat et mümkünse armv7 olsun. O fiyata zor ama bulunabilir
 

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Galaxy ace ile basit oyunları bile oynayamayabilirsin. Şimdiden haberin olsun. 400 tl ye çakma note 2 alınır, ace alınmaz. Benim görüşüm tabi, kişiden kişiye değişir.
hocam benim arkadaşımda var ace nova,gta3(az kasmayla),nfs hot pursuit, gibi oyunları oynuyor ?
 
ace kesinlikle alma oyun oynuyacaksan !!!!!!
 

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
ace normal nova ilk çıkan 1 hocam

- - - Eklendi - - -

yani oyun oynamayı böle can sıkıntısında falan yoksa ciddi ciddi oyunu telde degil pc de oynarım daha çok telefonu internet-foto-mesaj için kullancam
 

Benzer Konular