masaüstü toplucam yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

talkas

Üye
    Konu Sahibi
masaüstü toplucam yardım
Merhaba arkadaslar ben su ana kar hep laptop kullandım ama masaüstünü cok seviyorum masaüstü almak istiyorum 1800 tlye fln assasing Creed 3 fln high oynadsin max paynede kasmasin bni 3-4 sene götürsün size güveniyorum maxicep yardim
 

A3rman

Üye
Bekle

- - - Eklendi - - -

Monitör vs dahil değil 1797 tl

- - - Eklendi - - -

Monitörün yoksa başka birinden monitörlü tavsiye al , ben anlamıyorum monitörden
 

nalcam22

Üye


bak buda olbilir bn bu kasayı kullanıyorum çok memnunum vp750de çok sessiz ama ben eksen bilgisayar kapıda ödemeyle aldım .
parçaları vatan bilgisayardan al daha ucuza gelir burda saece gösterdim teknobiyotik burda ucuz gösteriyo sepete alınca fiyatı gömüyo.

baska sorcağın bişi olursa burda sorarsın zaten
 
ekran kartı ve ram ofsayt be kardeşim


işlemci aşırı olmuş paraya yazık. benim görüşüm.


buyrun. 1820 TL
DVI FULHD monitör dahil. höparlörlü
fx6300
990FXA asrock anakart
8gb 1600mhz ram
1tb disk
2GB HD7850
80+plus 600w power

piyasada denk sistem araştırılıp toplanır.
max 1900 TL tutar. ucuzluk olarak 1750 TL ye inebilir.
VATAN bilgisayardan denk sistem % 25 indirimle daha ucuza alınabilir.
 
Tepkiler: talkas

talkas

Üye
    Konu Sahibi
Lumiere sn pcden anlion gibi kardesbn ekran kartini nvidia alcm onerirmisin. Bi tane
 

A3rman

Üye

Ekran kartı zotac olduğu için mi , veya 192 bit ?
 

talkas

Üye
    Konu Sahibi
Lumiere kardes ok 2000 tl olsun sana guveniorum gozumu karatma asasing max ayne fln onları very high oynatsın babaya yalvarcaz ama olsun
 

nalcam22

Üye

Daha ileri dönük olurdiye onu gösterdim aa 6300de olabilir
 
Lumiere kardes ok 2000 tl olsun sana guveniorum gozumu karatma asasing max ayne fln onları very high oynatsın babaya yalvarcaz ama olsun
tmm yukarda yazdıgım sistemde sadece ekran kartını değiştirip
GTX660 Ti yapacaksın.
ama ben hala diyorumki HD7850. şu Nvidia takıntısından vazgeçin. 2 kartın arasında 250 TL fark var.
 

talkas

Üye
    Konu Sahibi
Tum oyunlar nvidia gore Cikio panpayaa
 

kaptan23

Üye
ne alakası var sadece nvidia ppara verip reklamını yaptırıyo
sizde bütün oyunlar nvidaya göre çıkıyo sanıyosunuz

amd f\p olarak daha iyi
oyunlar genelde açılırken nıvıda gösteriyor buda nvidanın daha iyi olduğunun kanıtıdır ve en iyi bilgisyar forumları ve kullanıcıları bunu desteklemekte bende nvıda kullanıyorum bu güne kadar hiç oyunlarda hata almadım ekran kartı ile ilgili

- - - Eklendi - - -

genel kullanıcı için amd iyi ama nvıda oyunlarda bi adım ilerde bunu ben söylemiyom
 
Tepkiler: L-LumieRe
arkadaşım. o dediğin en iyi bilgisayar forumları ve bilgisayar kullanıcılarınin % 75 i kendini birşey biliyor zannediyor.
arada bu işin ustaları var onlar biliyorki nvidia veya AMD arasında fark yok.
örnek 1
ASUS HD7870 fiyatı 537 TL
ASUS GTX660 fiyatı 545 TL
fiyatlar aynı performanslar birebir aynı başabaş kartlar.
örnek 2
ASUS HD7970 fiyatı 948 TL
ASUS GTX670 fiyatı 964 TL
fiyatlar aynı performanslar aynı başabaş kartlar.

oyunların açılışında nvidia nın resminin çıkmasının iyi kötü olmayla alakası yok.
tamamiyle reklam parayı bastırıyor adını koyduruyor.
NVIDIA nın para yedirdiğinin KANITIDIR
güya nvidia karta göre yapılıyor oyun nvidia daha iyiymiş gibi gösteriliyor.
oysaki sana şunu söyleyeyim. başında NVIDIA yazan bazı oyunlarda AMD kartlar daha iyi performans veriyor

2 firmanında kralını yazmadan edemicem.
örnek 3
HD7970 GHZ edition 1150 TL
GTX680 1200 TL.
fiyatlar arası fark 50 TL AMD daha ucuz amaaaaaa AMD biraz daha performanslı.... test istersen koyayım.

ordan burdan duyuyor millet nvidia iyi diye sonra bilmiş bilmiş takılıyor herkes.
tamamiyle hurafe
 

Polymath

Üye

tamam sakin ol adamım
 
Tepkiler: L-LumieRe

kaptan23

Üye
silahlar çekilmiş ya bunu tartışmanın bi anlamı yokbenim laptopta ınvıda var sorun yok bütün oyunları açıyor abimşn laptopta amd var oda bütün oyunları açıyor asıl şey kullanıcının isteklerini karşılıyorsa her ikiside olur sorun değil ben sadece hani kabul görülen yönetmelikler ve kulanıcı yorumlarına bakarak iyi ınvıdya dedim benim önermem de öyle ama ikiside hemen hemen aynı işi yapıyor
 

talkas

Üye
    Konu Sahibi
YAw beyler ne Önemli kartmış nese ikiside aynı derece hırs yapmayalım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...