MAJORİS 5800 OFW anket, istek!

Sponsorlu Bağlantılar

openstar

openstar

Üye
    Konu Sahibi
MAJORİS 5800 OFW anket, istek!
Arkadaşlar beni bilen biliyor. Yaptığım bir sürü cfw oldu. Telefonumu başkasına verdiğim için 5800 için cfw yapmayı bırakmıştım. Bir arkadaşımda çok ısrar ettiği için ve bu heyecanı bir kere daha yaşamak için son bir tane daha yapmaya karar verdim.tabi zaman buldukça ve arkadaşın telefona el koydukça yapmaya çalışacağım.Ben cfwlerime genelde uzayla alaklı isimler verdim.
şimdi aklımdan geçen isimde, şu ana kadar evrende bilinen en büyük yıldızın ismini vermek istedim.Yeni yapacağım cfw adı dev yıldızın adı olan "MAJORİS" olacak. Allah utandırmasın, inşallah tamamlarız. Hayırlısı olsun.
Bu konuyu cfw için olacak istek ve beklentileri öğrenmek için açıyorum. lütfen istek ve beklentilerinizi bildirin. Elimden geleni yapmaya çalışacağım. Tabi ne kadar zaman alır bilemiyorum.
Tekrar hayırlısı olsun.


Arkadaşlar, referans olması için en son yaptığım ofw olan VEGA 2 nin videosunu ekliyorum. İzleyip, olması yada olmaması gerekenleri belirtirseniz sevinirim.

[video=youtube;1fAnhyPNO4s]http://www.youtube.com/watch?v=1fAnhyPNO4s[/video]



NOT: Bu arada bilmenizi isterim. Kimseyler bir yarış içinde değilim. Birilerinden iyi olduğumu yada başka iddialar içinde değilim.Lütfen kimse beni rakip görmesin. Ben son olarak bir heyecan için bu işe girdim tekrardan.Yapacağım işi beğenmezsem yada benimle sidik yarışına girildiğini hissedersem yazılımı hiç yayınlamayabilirim. Dolayısıyla sorun kalmaz. Bilgilerinize.......
Ayrıca yabancı forumlardan, kendi mod arşivimden ve bu forumdan mod konusunda yararlanacağım bilginize (özellikle RamboFT'nin arşivinden).......
 
  • Beğen
Tepkiler: LeoFrankLy, kartalfbmurat, sublieutenant ve 4 diğerleri


Atacan-

Atacan-

Üye
Hayırlı olsun hocam.
-İstekleri bi göreyim,sonra ben başını ağrıtacağım :)

--5800 için Büyük yıldız DOĞUYOR :)
 

eyupa

Üye
font djraz olacak
email ve adobe reader kaldırılmayacak (podcast de dursa fena olmaz)
menü 4X4 ve yatayda 6X2 olacak
belle ya da anna icon olması fark etmez
şimdilik aklıma gelenler bunlar.
 
Silinen Üye 440290

Silinen Üye 440290

Kapalı Hesap
forumda az ofw var. Şöyle rami yüksek, hızlı bi ofw olsa iyi olurdu
 
  • Beğen
Tepkiler: dready112

hasan0692

Üye
belle shell yüklü olarak gelebilirmi acaba yada o tip ev ekranlı olsa güzel olurdu
 
Mert045

Mert045

Üye
Bellebar ve bellebar da değişik ikonlar
 
  • Beğen
Tepkiler: kollayan ve dready112

yanlizsevdali

Üye
mrb hocam cfw için bi kaç öneri söyleyim. 1)e posta 2)çewrimiçi paylaşım 3)sürüklemeli tuş kilidi dokunmatiklerde tuş ışıklarında sorun oluyor ki defa tuş ışıklarını degiştirmek zorunda kaldım cfw için 3)belle shellli olursa sper olur böyle bi kaç ew ekranlı normal belle shell yükledigin zaman no tuşuna basınca belle shell ototmatıkmen kapanıyor ama cf ye yüklü olursa süper olur şimdiden kolay gelsin....
 
openstar

openstar

Üye
    Konu Sahibi
Hayırlı olsun hocam.
-İstekleri bi göreyim,sonra ben başını ağrıtacağım :)

--5800 için Büyük yıldız DOĞUYOR :)


istekler için açtım zaten bu konuyu.. Sen iste, elimden geleni yaparım.
Evet büyük yıldız MAJORİS :d:

---------- Eklendi @ 13:47:25 ---------- Yazıldı @ 13:42:42 ----------

font djraz olacak
email ve adobe reader kaldırılmayacak (podcast de dursa fena olmaz)
menü 4X4 ve yatayda 6X2 olacak
belle ya da anna icon olması fark etmez
şimdilik aklıma gelenler bunlar.


Olacak değilde, olabilir dersek daha iyi olur sanırım. :oke:

isteklerine gelince de font elinde varsa paylaşırsan, bakarız.
email zaten yazılımdan çıkarınca bazı sorunlar oluyor. adobe da kalabilir tabi.
menüyü 4x4 de yaparız, yatayda da 6x2 yaparız.
ikonlara bakacağız.
şimdilik cevaplarım bunlar.. :good:

---------- Eklendi @ 13:48:29 ---------- Yazıldı @ 13:47:25 ----------

forumda az ofw var. Şöyle rami yüksek, hızlı bi ofw olsa iyi olurdu

Bu konuda istek daha fazla olursa ofw'ye dönebiliriz..

---------- Eklendi @ 13:52:02 ---------- Yazıldı @ 13:48:29 ----------

belle shell yüklü olarak gelebilirmi acaba yada o tip ev ekranlı olsa güzel olurdu

Belle görünümlü sbp shell, telefonun az olan ram'ini yerlere yapıştırıyor. Özellikle c6 yazılımlarında. ofw olursa biraz daha bu mümkün olabilir.

---------- Eklendi @ 13:52:36 ---------- Yazıldı @ 13:52:02 ----------

Bellebar ve bellebar da değişik ikonlar


evet olabilir.
 

LtB35

Üye
rami yüksek ofw+hızlı+anna ya belle +qt dahil :)
 
wwwcomtr

wwwcomtr

Üye
ram yüksek olan samsung widget ev ekranlı (tabi farklı ev ekranlarınıda yukleyebilecegimiz) sade cafcaflı olmayan bi ofw yaparsan sevinirim :) simdiden tesekkürler.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
aşırı hızlı bir ofw lazım bana :)
 
openstar

openstar

Üye
    Konu Sahibi
ofw isteyenler artıyor. ofw'ye de çevirebiliriz projeyi.
 
Tekno_Kaplan

Tekno_Kaplan

Üye
bence ofw yapmayın sizin eski tüm cfw lerinizi kullandım onlara benzer birtane yaparsanız iyi olabilir belle bar kullanmayın bazen değişik karakterlerde bozuyor yinede modder sizsiniz en iyisini yapacağınızdan eminim
 
dready112

dready112

Üye
ofw isteyenler artıyor. ofw'ye de çevirebiliriz projeyi.

Ofw yaparsan ben de kullananlardan olurum :) hatta belle navibarlı ofw yaparsan tadından yenmez :) (ofw için belle navibar var ama türkçesi yok ne yazık ki)
 
openstar

openstar

Üye
    Konu Sahibi
bence ofw yapmayın sizin eski tüm cfw lerinizi kullandım onlara benzer birtane yaparsanız iyi olabilir belle bar kullanmayın bazen değişik karakterlerde bozuyor yinede modder sizsiniz en iyisini yapacağınızdan eminim

tşk ederim. Ancak bu cfw ofw ikileminde kalmasaydık iyi olurdu. ben ne yapacağımı bilemiyorum şimdi. :aman2:

---------- Eklendi @ 15:59:33 ---------- Yazıldı @ 15:58:56 ----------

Ofw yaparsan ben de kullananlardan olurum :) hatta belle navibarlı ofw yaparsan tadından yenmez :) (ofw için belle navibar var ama türkçesi yok ne yazık ki)


tşkler önerin için..
 
Atacan-

Atacan-

Üye
Hocam fikrimi sorarsanız her ikiside :) Yok çok uğraştırır diyorsanız öncelik OFW derim belle barlı.
 

hasan0692

Üye
ozaman ofw yapta bi keyfimiz yerine gelsin ya şöyle belle shell lii :)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
belle shell koycaksan 50 mb ram için yardım ederim gerisi beni aşar :D
 

killer78

Üye
openstar moonlight cfw nin bütün modlarını 5230a uygulama ihtimalin yok mu gerçekten moonlightı 5230da kullanmak istiyorum?
 

LtB35

Üye
eklemeyi unuttum + pil ömrü :)
 


Üst Alt