Mağaza uygulama hatası. Yardım.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Burak

Üye
    Konu Sahibi
Mağaza uygulama hatası. Yardım.
Arkadaşlar merhaba
ben biraz önce telefonumu fabrika ayarlarına geri yükledim.
Tümünü geri yükle dedim uygulamalar mesajlar falan ne var ne yok sılindi.

Koleksiyonlara bi girdim mağazanın üstünde çarpı işareti var.
Bastım geçersiz uygulama silinsin mi dedi evet dedim silmedi izin yok dedi.
Açılmadı mağaza. Sonra seçeneklerden, sürüm güncelle dedim yüzde doluyor basarısız diyor on kez denedım en az.
Sonra ovı.mobı den ındırmeyı denedım. Ordan ındırmeyı deneyince, cakisan uygulamalar goruntulensın mı diyor evet dıyınce telefon resetlenıyor hayır dıyınce hıcbısey olmuyor. Kafayı yemek uzereyım. Bozuk acılmayan magazayı silemiyorum sile tıklayınca sıstem dosyasında kullanılamaz dıyor. Ne yapcam ben mağaza yı kullanabilmek için ? Tel. 5130


----------Eklendi @ 23:35:54 ---------- Yazıldı @ 23:34:47 ----------

fabrika ayarlarına gerı yuklemeden once magaza calısıyordu.
 


BrainFree

BrainFree

Üye
Telefonun sistemini yeniden yükle sürümü güncelleme yoluyla yada yapıyolar programla falan o zaman olabilir
 

Burak

Üye
    Konu Sahibi
telefonun sürümü güncel

sanırım bu yaptıgım işlem hard format oluyor hard formattan sonra mağaza çalışmıyor gibi şeyler okumuştum, nasıl çözücem acaba ?
 
BrainFree

BrainFree

Üye
Bildiğim kadarıyla s40 larda hard format yok yaptığın zaten fabrika ayarına geri yükleme sen servise sor garanti varsa
 

Burak

Üye
    Konu Sahibi
garantisi var, ama mağaza'yı yükleyememe ile ilgili yardımcı olurlar mı acaba
 
Dumbledore

Dumbledore

Üye
aynı sorundan yaklaşık 8-9 aydır mustaribim ovi yeni sürüm var dedi güncelle dedim sonra birşeyler çıktı girmeye çalışırken çakışan uygulamalar diyoor giremiyorum 8-9 aydır bunun içinde servise vermek saçma geldi zaten herşey nette var
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak

Burak

Üye
    Konu Sahibi
aynı sorundan yaklaşık 8-9 aydır mustaribim ovi yeni sürüm var dedi güncelle dedim sonra birşeyler çıktı girmeye çalışırken çakışan uygulamalar diyoor giremiyorum 8-9 aydır bunun içinde servise vermek saçma geldi zaten herşey nette var

nasıl düzeltiriz kardeş
 
Dumbledore

Dumbledore

Üye

Burak

Üye
    Konu Sahibi
doğru bende bulamadım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt