Burak
Üye
Mağaza uygulama hatası. Yardım.
Arkadaşlar merhaba
ben biraz önce telefonumu fabrika ayarlarına geri yükledim.
Tümünü geri yükle dedim uygulamalar mesajlar falan ne var ne yok sılindi.
Koleksiyonlara bi girdim mağazanın üstünde çarpı işareti var.
Bastım geçersiz uygulama silinsin mi dedi evet dedim silmedi izin yok dedi.
Açılmadı mağaza. Sonra seçeneklerden, sürüm güncelle dedim yüzde doluyor basarısız diyor on kez denedım en az.
Sonra ovı.mobı den ındırmeyı denedım. Ordan ındırmeyı deneyince, cakisan uygulamalar goruntulensın mı diyor evet dıyınce telefon resetlenıyor hayır dıyınce hıcbısey olmuyor. Kafayı yemek uzereyım. Bozuk acılmayan magazayı silemiyorum sile tıklayınca sıstem dosyasında kullanılamaz dıyor. Ne yapcam ben mağaza yı kullanabilmek için ? Tel. 5130
----------Eklendi @ 23:35:54 ---------- Yazıldı @ 23:34:47 ----------
fabrika ayarlarına gerı yuklemeden once magaza calısıyordu.
ben biraz önce telefonumu fabrika ayarlarına geri yükledim.
Tümünü geri yükle dedim uygulamalar mesajlar falan ne var ne yok sılindi.
Koleksiyonlara bi girdim mağazanın üstünde çarpı işareti var.
Bastım geçersiz uygulama silinsin mi dedi evet dedim silmedi izin yok dedi.
Açılmadı mağaza. Sonra seçeneklerden, sürüm güncelle dedim yüzde doluyor basarısız diyor on kez denedım en az.
Sonra ovı.mobı den ındırmeyı denedım. Ordan ındırmeyı deneyince, cakisan uygulamalar goruntulensın mı diyor evet dıyınce telefon resetlenıyor hayır dıyınce hıcbısey olmuyor. Kafayı yemek uzereyım. Bozuk acılmayan magazayı silemiyorum sile tıklayınca sıstem dosyasında kullanılamaz dıyor. Ne yapcam ben mağaza yı kullanabilmek için ? Tel. 5130
----------Eklendi @ 23:35:54 ---------- Yazıldı @ 23:34:47 ----------
fabrika ayarlarına gerı yuklemeden once magaza calısıyordu.
