ben ( siyah ) silikon kılıf aldım. diğer renkteki silikon kılıflar biraz daha ince oluyor.Kırmızısını da aldım oradan biliyorum. Siyah silikon kılıf ise daha kalın darbelere daha dayanıklı. Nitekim 5-6 kez telimi düşürdüm ama hiç bişey olmadı. Ön camının çizilmesi bile imkansız. bu arada belirteyim telefonun orjinal silikon kılıfı yok ( sadece orjinal cepken şeklinde kılıfı var)ama silikon kılıf diye ararsan bir çok yerde bulursun