LÜTFEN YARDIM!!!Samsung Star Wifi(Siyah)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

vlkn1996

Üye
    Konu Sahibi
LÜTFEN YARDIM!!!Samsung Star Wifi(Siyah)
samsung star wifi(siyah) kullanıorum...kullananlar varsa bilirler arka kapağı çok çabuk çizilir...bnde alalı 2 hafta kadar oldu arka kapağı çizildi baya bi bunu düzeltmenin bi yolu varmıdır şimdiden saolun...
 


Silinen Üye 829631

Silinen Üye 829631

Kapalı Hesap
silikon kılıf aldım takarken siliyorum çizilmiyo:oke:
 

vlkn1996

Üye
    Konu Sahibi
bende aldım ama sevmedim onun için kullanmıorum:nono:
 
SAINT1

SAINT1

Üye
yapcek bişi yok kılıfla kullanacaksın.Cebinde dursa bile çiziliyor.
 
pakitotiesto83

pakitotiesto83

Üye
bir sitede film satılıyor korumak için invisible shield yazarsan bulursun..tabi çizldiyse gerek yok çizilmeden önce alıp bunu uygulayacaksın arka ön tam koruma sağlıyor...fiyatı biraz tuzlu..
 
monsmons

monsmons

Üye
Ben süet bir kılıf aldım 2.5 tl ye ama gerçekten süet ilginç fiyatı çok uygun ama bilekliği ve çekme yeride var sıfır çizik.
 

trkr123

Üye
ben benim telefonu süper çizdim ön ekranın tam ortasında koca bi çizik var ayrıyeten arka kapakta bayagı çizildi . : D



ipod touch 8gb alınca yüzüne bile bakmam sadece telefon olarak kullanırım : D
 

salih_cep

Üye
çok basit yeni kapak al :)
 
kivana

kivana

Üye
ben ( siyah ) silikon kılıf aldım. diğer renkteki silikon kılıflar biraz daha ince oluyor.Kırmızısını da aldım oradan biliyorum. Siyah silikon kılıf ise daha kalın darbelere daha dayanıklı. Nitekim 5-6 kez telimi düşürdüm ama hiç bişey olmadı. Ön camının çizilmesi bile imkansız. bu arada belirteyim telefonun orjinal silikon kılıfı yok ( sadece orjinal cepken şeklinde kılıfı var)ama silikon kılıf diye ararsan bir çok yerde bulursun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
662
Hogwarts.gry
Cevap
0
Görüntüleme
2K
Hogwarts.gry


Üst Alt