lütfen yardım edin arkadaşlar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

xmyra

Üye
    Konu Sahibi
lütfen yardım edin arkadaşlar
benim 1.1.4 versiyonlu bir iphonem var ve açarken takıldı apple logosu ile bekleme işareti çıkıp telefon donuyor bilgisayara taktık şarja taktım fayda etmedi lütfen yardım edin arkadaşlar saygılar
 
ipod nano nasıl şarkı atılır bir bilen varsa acil mesaj atsın!!!
 

fubo

Üye
ipod nanouya itunes adlı programdan müzik atabilirsin yukardaki arkadaş ise restore etmeli telefonunu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...