Lütfen Bi Tavsiye Verin Arkadaşlar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

karamba70

Üye
    Konu Sahibi
Lütfen Bi Tavsiye Verin Arkadaşlar
Arkadaşlar Bende Galaxy S2 Var Yaklaşık 1 Ay Önce Aldım Sıfır Olarak Şimdi Biri Takas Önerdi İphone 4s 16 GB ile Takas Etsem mi Acil Yardım
 


Otroligt

Otroligt

Üye
Tabii ki hayır :D

- - - Eklendi - - -



Bu sitede telefonları karşılaştırdım. Bakarsan zaten SII her önde.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
tabii ki evet hemde hemen et
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Vay be ne arkadaşmış :) Tabii ki kardeşim hemen kabul et :tebessüm:
 
Otroligt

Otroligt

Üye
Benim görüşüm tabii bu :hmmm
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Türe

Türe

Üye
Tabii ki hayır :D

- - - Eklendi - - -



Bu sitede telefonları karşılaştırdım. Bakarsan zaten SII her önde.
Hoppa :ehe Hacı naptın sen :ehe Hiç S2 , 4S ten iyi olur mu :tebessüm: ilahi :tebessüm: Hemen et hemmen ;)
 
abandonware

abandonware

Üye
abi npıyon android forever. sen bakama ona s 2 ni özlersin sonra. hem sana iphonesini öneriyorsa işte bir tuhaflık vardır.
 
Otroligt

Otroligt

Üye
Yahu ne oluyor diyorum :kop2: telefon olarak s3 seçmişim kusra bakma MasteLaa :D
 
klongs

klongs

Üye
kardeş ben arkadaşla 1 gün s2 ile 4s i takas yaptım bence değiştirme ha hızlı tamamda ekranı küçücük ve tek el tutunca batıyor illa takas yapcam dersen kılıfsız kullanma
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Karşılaştırma S3 ile yapılmış.Bence alma.S2 güzel telefon.
 
Otroligt

Otroligt

Üye
S3 okumuşum hâlâ gülüyorum :kop2:
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
s2 nin tek artısı ekran boyutu.
 
O-Xan

O-Xan

Üye
Kardeşim hiç bir iPhone kullanıcısı kolay kolay takas edeceğini sanmıyorum Samsung ile. Vardır o işte bir bit yemiği. Bence sen S2'inden vazgeçme.
 
cyber

cyber

Üye
durma bile
 
enes-1907

enes-1907

Üye
ya arkadaşlar bu kadar büyütmeyin gözünüzde sadece daha rahat çalışıyor.zaten rahat çalışmaktan kastımız ram az yemesi ios un..s2 de 1 gb ram var 512 sini yese bile geri kalan 512 yeterde artar bile.çok büyütmeyin iphone 4 ü gözünüzde.telefonda doğru düzgün ev ekranı bile yok .bide bnce android kullanıcısı daha çok olduğundan daha yardımcı olabilecek insan var.mesela bi program arasan hemen bulursun kullanan insanlardan..
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt