Buradaki S3 değil miTabii ki hayır
- - - Eklendi - - -
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bu sitede telefonları karşılaştırdım. Bakarsan zaten SII her önde.

HoppaTabii ki hayır
- - - Eklendi - - -
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bu sitede telefonları karşılaştırdım. Bakarsan zaten SII her önde.
Hacı naptın sen
Hiç S2 , 4S ten iyi olur mu
ilahi
Hemen et hemmen 4S yazıyor bende
Buradaki S3 değil mi![]()

Yüklenmeyin yahu hemenHoppaHacı naptın sen
Hiç S2 , 4S ten iyi olur mu
ilahi
Hemen et hemmen
![]()

Onu demedim arkadaşın ki s2.Sen S3 ile 4s i karşılaştırmışsın
4S yazıyor bende

Onu demeyecektin basarlar şimdi burayı
Yüklenmeyin yahu hemen![]()

Estafirullah ne kusuru kardeşimYahu ne oluyor diyorumtelefon olarak s3 seçmişim kusra bakma MasteLaa
![]()

