Lütfen Bi Tavsiye Verin Arkadaşlar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MasteLaa

MasteLaa

Üye
ya arkadaşlar bu kadar büyütmeyin gözünüzde sadece daha rahat çalışıyor.zaten rahat çalışmaktan kastımız ram az yemesi ios un..s2 de 1 gb ram var 512 sini yese bile geri kalan 512 yeterde artar bile.çok büyütmeyin iphone 4 ü gözünüzde.telefonda doğru düzgün ev ekranı bile yok .bide bnce android kullanıcısı daha çok olduğundan daha yardımcı olabilecek insan var.mesela bi program arasan hemen bulursun kullanan insanlardan..
4 değil 4s.
 


MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
ya arkadaşlar bu kadar büyütmeyin gözünüzde sadece daha rahat çalışıyor.zaten rahat çalışmaktan kastımız ram az yemesi ios un..s2 de 1 gb ram var 512 sini yese bile geri kalan 512 yeterde artar bile.çok büyütmeyin iphone 4 ü gözünüzde.telefonda doğru düzgün ev ekranı bile yok .bide bnce android kullanıcısı daha çok olduğundan daha yardımcı olabilecek insan var.mesela bi program arasan hemen bulursun kullanan insanlardan..

biz iphone u abartmıyoruz iphone 4s s2 den daha iyi bir telefon
 
enes-1907

enes-1907

Üye


biz iphone u abartmıyoruz iphone 4s s2 den daha iyi bir telefon
neyi daha iyi mesela anlat bakalım şimdi diceksin ki stabil çalışıyo.s2 stabil değilmi.ileride yüksek ram isteyen oyunlar çıkarsa nasıl oynucak arkadal iphone 4s le

- - - Eklendi - - -


Enes abi 4 anladı sanırım :hmmm
4 anlamadım 4s te olsa s2 den daha iyi değil yarın kaliteli yüksek donanımlı oyunlar çıktığında iphone 4s i görürüm ben
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
neyi daha iyi mesela anlat bakalım şimdi diceksin ki stabil çalışıyo.s2 stabil değilmi.ileride yüksek ram isteyen oyunlar çıkarsa nasıl oynucak arkadal iphone 4s le

- - - Eklendi - - -


4 anlamadım 4s te olsa s2 den daha iyi değil yarın kaliteli yüksek donanımlı oyunlar çıktığında iphone 4s i görürüm ben

iphone 3gs bile şuanki oyunların çoğunu açıyor. Ios stabil bir,daha güvenli iki,daha çoook destek görecek üç. Ben samsungun s2 ye jb vereceğine inanmıyorum açıkçası icsyi bile zor aldığını düşünürsek
 
kubilay054

kubilay054

Üye
hala duruyonmu hacı :D
 
enes-1907

enes-1907

Üye


iphone 3gs bile şuanki oyunların çoğunu açıyor. Ios stabil bir,daha güvenli iki,daha çoook destek görecek üç. Ben samsungun s2 ye jb vereceğine inanmıyorum açıkçası icsyi bile zor aldığını düşünürsek
.tamam ios un stabil olduğunu ve rahat çalıştığını biliyorum ancak s2 de donanım gereği stabil ve rahat çalışıyor.güvenliğe gelince daha geçen maxicep te konu açıldı apple store tehlike var diye.sonra her 2011 telefonuna jb verirlerse yeni model telefonların ne anlamı kalır.....o zaman bndeki xperia neo ya da jb versinler ne gerek var daha yüksek model telefona.iphone 3 gs şu anki oyunları açıyor demişsin ya ileride çıkacak oyunlar nolcak.örneğin most wanted çıkacak yüksek grafiklere sahip bi oyun mesela bunu açabilecekmi olaya bu yönden bak.bnde biliyorum en iyi işletim sistemi ios ama iphone 4s bi yere kadar açar oyunları sonrası yalan olur...o yüzden de ben olsam takas etmem o adam bu söylediklerimi dikkate alarak takas ediyor yoksa etmez..
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
.tamam ios un stabil olduğunu ve rahat çalıştığını biliyorum ancak s2 de donanım gereği stabil ve rahat çalışıyor.güvenliğe gelince daha geçen maxicep te konu açıldı apple store tehlike var diye.sonra her 2011 telefonuna jb verirlerse yeni model telefonların ne anlamı kalır.....o zaman bndeki xperia neo ya da jb versinler ne gerek var daha yüksek model telefona.

e tamam adam daha çok destek alcak cihaz varken s2 neden alsın dün gece de s2 tartışması oldu sonucu acı oldu kardeşim. Nexus jb alıyorsa ve s2 almazsa bunun adına ne denir siz düşünün. Evet burda haber çıktı appstore için ama aynı gün android için 4 haber çıktı. Android ios la yarışamaz hiçbir konuda.


- - - Eklendi - - -

kardeşim 3gs 3 yıllık cihaz ve bugünki oyunları açıyor s2 seneye çıkacak birçok oyunu açamaz belki çünkü işlemciyle ram yetmeyecek ama ios da yetiyor yani 4s de 2 yıl sonraki oyunları açacak bu kesin.
 
franzliszt

franzliszt

Üye
Kardeşim hiç bir iPhone kullanıcısı kolay kolay takas edeceğini sanmıyorum Samsung ile. Vardır o işte bir bit yemiği. Bence sen S2'inden vazgeçme.
bu yoruma sonuna kadar katılıyorum

- - - Eklendi - - -

neyi daha iyi mesela anlat bakalım şimdi diceksin ki stabil çalışıyo.s2 stabil değilmi.ileride yüksek ram isteyen oyunlar çıkarsa nasıl oynucak arkadal iphone 4s le

- - - Eklendi - - -

4 anlamadım 4s te olsa s2 den daha iyi değil yarın kaliteli yüksek donanımlı oyunlar çıktığında iphone 4s i görürüm ben

arkadaş bak yorum yapıyorsun ama hiç teknik bilgin deneyimin olmadan yapıyorsun ben seni aydınlatim bu konuda
-yüksek ram isteyen oyunlara değinmişsin ama iphone4s de ramin çalışma düzenini bilmiyorsun ios da bir program açıldığında ram sistem tarafından optime edilir ve kendine boş alanı açar bu noktada ram ilk nesil ipodlar için bile sorun teşkil etmez ama grafik kartının o sene için düşük verimli seçilmiş olması veya cpunun hızı etki eder.
-şuan iphone4s de gpu(grafik işlemcisi) sgx543m2 dir bu 5 serisi çok çekirdekli senkron şekilde veri ileten ve mimarisi yönünden çok başarılı bir gpu dur,zaten her bencmarkda cihaz bu sayede kendini gösterir , saniyede 1000 megapixel veri işleyebilir bu nedemek htc onex gibi 12 çekirdekli bir gpu saniyede 300 megapixel veri işlerken bu cihaz 1000megapixel işlemektedir. glbencmark ın sitesindede gerek adamların gerek kullanıcıların testleri sonucundada iphone4s ile htc onex ve ssamsung s3 ün skorları aynı çıkmaktadır yani 2 çekirdekli 4s - 4çekirdekli cihazlardan üst skor verirken sen bize diyorsunki ilerde çıkan oyunları nasıl oynayacak arkadaş diyorsun , adam şuan itibariyle 1.6gb lık oyunu atıp 50fps de oynayabilir peki samsung galaxys2 için en büyük oyun hangisi
hangi platformlarda kaliteli oyun var ? androidmi - ios mu ? hangisi daha kaliteli hangi sistem daha başarılı oynatıyor ? siz hiç ios da kara ekran alıp oyundan attığını gördünüzmü veya oyunun uymadığını ,
bu yüzden ios veya iphone4s in performansını bilmeden kullanıp deneyim kazanmadan kesin yorumlarla konuşmayalım ben ayrıca samsung gakaxys2 den geçtim iphone4s ile arada dağ kadar fark var , yinede arkadaşa sorunlu 4s veriyor olabilirler çünkü kimse apple verip samsung almaz . apple alan adama jailbreakden sonra android facia olarak gelir çünkü iosda her program her oyun var zaten ilk ios da görüyoruz çoğunlukla yeni oyunları örneğin most wanted youtube a bakın hangi cihaz oynatıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
StunnerDead

StunnerDead

Üye
beklediğin kabahat :D
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
MasteLaa

MasteLaa

Üye
bu yoruma sonuna kadar katılıyorum

- - - Eklendi - - -



arkadaş bak yorum yapıyorsun ama hiç teknik bilgin deneyimin olmadan yapıyorsun ben seni aydınlatim bu konuda
-yüksek ram isteyen oyunlara değinmişsin ama iphone4s de ramin çalışma düzenini bilmiyorsun ios da bir program açıldığında ram sistem tarafından optime edilir ve kendine boş alanı açar bu noktada ram ilk nesil ipodlar için bile sorun teşkil etmez ama grafik kartının o sene için düşük verimli seçilmiş olması veya cpunun hızı etki eder.
-şuan iphone4s de gpu(grafik işlemcisi) sgx543m2 dir bu 5 serisi çok çekirdekli senkron şekilde veri ileten ve mimarisi yönünden çok başarılı bir gpu dur,zaten her bencmarkda cihaz bu sayede kendini gösterir , saniyede 1000 megapixel veri işleyebilir bu nedemek htc onex gibi 12 çekirdekli bir gpu saniyede 300 megapixel veri işlerken bu cihaz 1000megapixel işlemektedir. glbencmark ın sitesindede gerek adamların gerek kullanıcıların testleri sonucundada iphone4s ile htc onex ve ssamsung s3 ün skorları aynı çıkmaktadır yani 2 çekirdekli 4s - 4çekirdekli cihazlardan üst skor verirken sen bize diyorsunki ilerde çıkan oyunları nasıl oynayacak arkadaş diyorsun , adam şuan itibariyle 1.6gb lık oyunu atıp 50fps de oynayabilir peki samsung galaxys2 için en büyük oyun hangisi
hangi platformlarda kaliteli oyun var ? androidmi - ios mu ? hangisi daha kaliteli hangi sistem daha başarılı oynatıyor ? siz hiç ios da kara ekran alıp oyundan attığını gördünüzmü veya oyunun uymadığını ,
bu yüzden ios veya iphone4s in performansını bilmeden kullanıp deneyim kazanmadan kesin yorumlarla konuşmayalım ben ayrıca samsung gakaxys2 den geçtim iphone4s ile arada dağ kadar fark var , yinede arkadaşa sorunlu 4s veriyor olabilirler çünkü kimse apple verip samsung almaz . apple alan adama jailbreakden sonra android facia olarak gelir çünkü iosda her program her oyun var zaten ilk ios da görüyoruz çoğunlukla yeni oyunları örneğin most wanted youtube a bakın hangi cihaz oynatıyor
Sonuna kadar katılıyorum abim ;) Android sistemi yiyor :zzz: S2 de çift çekirdek 4s de..4s neden bu kadar üstün işte bu yüzden :oke:
 
enes-1907

enes-1907

Üye
peki hakan kardeşim senin yorumun bi üstünde arkadaş s2 2 sene sonra çıkacak birçok oyunu açmaz demiş sen ne diyosun bu yoruma ben inanmam çünkü 1 gb ram var telefon bosta kalan ram miktarı yeterli 2 sene sonra için
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
.tamam ios un stabil olduğunu ve rahat çalıştığını biliyorum ancak s2 de donanım gereği stabil ve rahat çalışıyor.güvenliğe gelince daha geçen maxicep te konu açıldı apple store tehlike var diye.sonra her 2011 telefonuna jb verirlerse yeni model telefonların ne anlamı kalır.....o zaman bndeki xperia neo ya da jb versinler ne gerek var daha yüksek model telefona.iphone 3 gs şu anki oyunları açıyor demişsin ya ileride çıkacak oyunlar nolcak.örneğin most wanted çıkacak yüksek grafiklere sahip bi oyun mesela bunu açabilecekmi olaya bu yönden bak.bnde biliyorum en iyi işletim sistemi ios ama iphone 4s bi yere kadar açar oyunları sonrası yalan olur...o yüzden de ben olsam takas etmem o adam bu söylediklerimi dikkate alarak takas ediyor yoksa etmez..

4s'nin PowerVR sgx543mp2(çift kanal) ile açamadığı oyunları S2 hiç açamaz.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Keşke anket açsaydın :hmmm ama değiştirme derim.
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
peki hakan kardeşim senin yorumun bi üstünde arkadaş s2 2 sene sonra çıkacak birçok oyunu açmaz demiş sen ne diyosun bu yoruma ben inanmam çünkü 1 gb ram var telefon bosta kalan ram miktarı yeterli 2 sene sonra için

Ram belli olmaz.Infinity Blade tarzı bir oyun gelirse neler yapabilir bilmiyorum.Ama çoğunluğunu açar.Değil mi franzliszt?(Nickini yazması zulüm ya:D)
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
peki hakan kardeşim senin yorumun bi üstünde arkadaş s2 2 sene sonra çıkacak birçok oyunu açmaz demiş sen ne diyosun bu yoruma ben inanmam çünkü 1 gb ram var telefon bosta kalan ram miktarı yeterli 2 sene sonra için

bir gpu yetersiz kalır 2 ramde yetersiz kalır boşuna mı 2 gb ramli cihazlar üretiliyor
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt