Kardeşim hiç bir iPhone kullanıcısı kolay kolay takas edeceğini sanmıyorum Samsung ile. Vardır o işte bir bit yemiği. Bence sen S2'inden vazgeçme.
bu yoruma sonuna kadar katılıyorum
- - - Eklendi - - -
neyi daha iyi mesela anlat bakalım şimdi diceksin ki stabil çalışıyo.s2 stabil değilmi.ileride yüksek ram isteyen oyunlar çıkarsa nasıl oynucak arkadal iphone 4s le
- - - Eklendi - - -
4 anlamadım 4s te olsa s2 den daha iyi değil yarın kaliteli yüksek donanımlı oyunlar çıktığında iphone 4s i görürüm ben
arkadaş bak yorum yapıyorsun ama hiç teknik bilgin deneyimin olmadan yapıyorsun ben seni aydınlatim bu konuda
-yüksek ram isteyen oyunlara değinmişsin ama iphone4s de ramin çalışma düzenini bilmiyorsun ios da bir program açıldığında ram sistem tarafından optime edilir ve kendine boş alanı açar bu noktada ram ilk nesil ipodlar için bile sorun teşkil etmez ama grafik kartının o sene için düşük verimli seçilmiş olması veya cpunun hızı etki eder.
-şuan iphone4s de gpu(grafik işlemcisi) sgx543m2 dir bu 5 serisi çok çekirdekli senkron şekilde veri ileten ve mimarisi yönünden çok başarılı bir gpu dur,zaten her bencmarkda cihaz bu sayede kendini gösterir , saniyede 1000 megapixel veri işleyebilir bu nedemek htc onex gibi 12 çekirdekli bir gpu saniyede 300 megapixel veri işlerken bu cihaz 1000megapixel işlemektedir. glbencmark ın sitesindede gerek adamların gerek kullanıcıların testleri sonucundada iphone4s ile htc onex ve ssamsung s3 ün skorları aynı çıkmaktadır yani 2 çekirdekli 4s - 4çekirdekli cihazlardan üst skor verirken sen bize diyorsunki ilerde çıkan oyunları nasıl oynayacak arkadaş diyorsun , adam şuan itibariyle 1.6gb lık oyunu atıp 50fps de oynayabilir peki samsung galaxys2 için en büyük oyun hangisi
hangi platformlarda kaliteli oyun var ? androidmi - ios mu ? hangisi daha kaliteli hangi sistem daha başarılı oynatıyor ? siz hiç ios da kara ekran alıp oyundan attığını gördünüzmü veya oyunun uymadığını ,
bu yüzden ios veya iphone4s in performansını bilmeden kullanıp deneyim kazanmadan kesin yorumlarla konuşmayalım ben ayrıca samsung gakaxys2 den geçtim iphone4s ile arada dağ kadar fark var , yinede arkadaşa sorunlu 4s veriyor olabilirler çünkü kimse apple verip samsung almaz . apple alan adama jailbreakden sonra android facia olarak gelir çünkü iosda her program her oyun var zaten ilk ios da görüyoruz çoğunlukla yeni oyunları örneğin most wanted youtube a bakın hangi cihaz oynatıyor