helal olsun
SamilGoktas Üye technicker' Alıntı: Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Genişletmek için tıkla ... helal olsun
technicker' Alıntı: Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Genişletmek için tıkla ... helal olsun
yeminli06 Üye technicker' Alıntı: Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Genişletmek için tıkla ... birde azıcık sabunla köpürt ekran ayna gibi çıkar
technicker' Alıntı: Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Genişletmek için tıkla ... birde azıcık sabunla köpürt ekran ayna gibi çıkar
alical33 Üye technicker' Alıntı: Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Genişletmek için tıkla ... büyük risk
technicker' Alıntı: Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Genişletmek için tıkla ... büyük risk
technicker Üye alical33' Alıntı: büyük risk Genişletmek için tıkla ... yok be Nokia bu kafam rahat yerden yere vuruyorum telefonu
alical33' Alıntı: büyük risk Genişletmek için tıkla ... yok be Nokia bu kafam rahat yerden yere vuruyorum telefonu
skynet Üye technicker' Alıntı: yok be Nokia bu kafam rahat yerden yere vuruyorum telefonu Genişletmek için tıkla ... Valla helal olsun
technicker' Alıntı: yok be Nokia bu kafam rahat yerden yere vuruyorum telefonu Genişletmek için tıkla ... Valla helal olsun
technicker Üye skynet' Alıntı: Valla helal olsun Genişletmek için tıkla ... şu Nokia benim gibi drop test yapanı görmemiştir. Benim kadar hor kullanan olduğunu sanmıyorum
skynet' Alıntı: Valla helal olsun Genişletmek için tıkla ... şu Nokia benim gibi drop test yapanı görmemiştir. Benim kadar hor kullanan olduğunu sanmıyorum
ponçikEnişte Üye technicker' Alıntı: Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Genişletmek için tıkla ... gerçekmiş!!!!
technicker' Alıntı: Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız Genişletmek için tıkla ... gerçekmiş!!!!
gıwıliler Üye technicker' Alıntı: şu Nokia benim gibi drop test yapanı görmemiştir. Benim kadar hor kullanan olduğunu sanmıyorum Genişletmek için tıkla ... Lumia kaç bu?
technicker' Alıntı: şu Nokia benim gibi drop test yapanı görmemiştir. Benim kadar hor kullanan olduğunu sanmıyorum Genişletmek için tıkla ... Lumia kaç bu?
YkPkY Üye ön ekranı hafif suya tutmuş o kadar. iki gün sonra hafif sızmalar olduysa oksitlenmeler başlar.sıcak hava soğuk hava şartlarıyla
ön ekranı hafif suya tutmuş o kadar. iki gün sonra hafif sızmalar olduysa oksitlenmeler başlar.sıcak hava soğuk hava şartlarıyla