Haber Lumia800 Yok Artık Dedirtti

Sponsorlu Bağlantılar

OozyStaw

OozyStaw

Üye
Zaten bunların içi slikon kaplama yani hava almaz ki ben inanıyorum , 920 telefonumunda ekranına mavi kapakla su döküyorum öyle temizliyorum :)
 


Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
fake gibi geldi
 
alical33

alical33

Üye
adamdaki şansa bak 3 ay sonra kaybettiği telefonu bulmuş :D
 
  • Beğen
Tepkiler: yeminli06 ve kursat99
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
elektronik şans işi diye boşuna demiyoruz. eh bir de Nokia olunca.. neyse ben bi gideyim de benim Lumia 620'ye duş aldırayım.

adamdaki şansa bak 3 ay sonra kaybettiği telefonu bulmuş :D

abi telefon 3 ay suda kalıp çalışıyor, sen neyden bahsediyorsun :D

bu arada biz arasak bulamayız adamdaki şansa bakın
 
esmeran3

esmeran3

Üye
Nokia çok sağlam telefon yapıyor ama kimsenin inanasıda gelmez buna 3 ay bi telefon suda kalıp içi oksitlenmeden kalıyorsa o telefona tapılır. :) Benim s3 suya düştü 2 dakika kadar kaldı tabi şimdi ise tamirde temizleniyor cuma günüde kesin haber gelecek oluyor veya olmuyor diye.
 
mesutcinik

mesutcinik

Üye
nokia alsın onu müzeye falan koysun öyle telefon yüzyılda bir gelir :D
 
  • Beğen
Tepkiler: GuiTaRisT111
PureFood

PureFood

Üye
bu telefonu yapan mühendisler kör oldu :D
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
:birak:
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
:hmmm
 
fk555897

fk555897

Üye
Eğer gerçek haber ise şaşırtıcı.
 
emreli01

emreli01

Üye
Güzel senaryo :)
 
ThunderblastX

ThunderblastX

Üye
gıwıliler

gıwıliler

Üye
Lumialar zaten çok sağlam cihazlar yani bana z pek bişey ifade etmiyo anahtar dokundursan çiziliyor . Bu lumia 800 çivi bile çakıyor be :D
 
turbocore35

turbocore35

Üye
Lumialar zaten çok sağlam cihazlar yani bana z pek bişey ifade etmiyo anahtar dokundursan çiziliyor . Bu lumia 800 çivi bile çakıyor be :D
ben yemek yerken telefonu catal bıcakla kullanıyorum + bıçakla fruit ninja oynuyorum yani azmı :sirit:
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood ve gıwıliler
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
yok artık :ohannes:
 
blackdevilx

blackdevilx

Üye
:alkissatmasaydık keşke lumia 800 u..
 

blackcemre

Üye
Haber için teşekkürler.
 
technicker

technicker

Üye
 
  • Beğen
Tepkiler: skynet


Üst Alt