Ben LG Optimus G kullanıcısıyım. Ben de bu yaz aldım Optimus G'yi. Gayet de memnunum. Sormak istediğin soru varsa çekinmeden sorabilirsin. Eski telefonum Galaxy Ace S5830i modeliydi ve oyun oynayamıyordum fakat bu telefonda kasma,donma vs. hiçbir oyunda olmadı. (Modern Combat 4, NOVA 3, Asphalt 8,NFS Most Wanted,Fifa 14, The Amazing Spider-Man vs. denedim) Ekranı gayet güzel. Çok fazla da büyük değil 4.7 inch ekranı var. Ben tek elle kullanabiliyorum. Sürekli oyun oynamadığın sürece bataryası bir günü çıkarıyor. Tasarımı bana göre çok güzel ve telefon çok sağlam. Kamerası gündüz gayet güzel fotoğraflar çekiyor ama geceleri o kadar da kaliteli çekmiyor. İstersen Optimus G de alabilirsin fakat alabilirsen G2 al.