Tavsiye Lumia Mı ? Lg G2 Mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

KayraBey

KayraBey

Üye
G2
 


blood_angel

blood_angel

Üye
    Konu Sahibi
nokia lumia 1320 kaç inch ekranı var bide ne kadar
 
Yusuf0111_Oğuzhan

Yusuf0111_Oğuzhan

Üye
bu fiyata g2 bulmuşsun g2 al
 
blood_angel

blood_angel

Üye
    Konu Sahibi
yok bulmadım fiyatının düşmesini bekliyordum
 
chethin

chethin

Üye
Şimdi ne söylesek boş alacağın zamana piyasa nasıl olur yeni çıkacak uygun fiyatlı donanımlı teller dahamı iyi olur senin için yaza kadar windows phone 8.1 8.2 veya 8.5 mi olur baya değişik olur almaya karar vermeden 1-2 hafta önce haber ver daha net bütçene ve yaşına uygun bir model belirleriz.
 
enesrsln

enesrsln

Üye
Şimdi ne söylesek boş alacağın zamana piyasa nasıl olur yeni çıkacak uygun fiyatlı donanımlı teller dahamı iyi olur senin için yaza kadar windows phone 8.1 8.2 veya 8.5 mi olur baya değişik olur almaya karar vermeden 1-2 hafta önce haber ver daha net bütçene ve yaşına uygun bir model belirleriz.
Katılıyorum. Yaza kadar bir sürü model çıkar. Ve fiyatlar değişebilir. Yaza kadar bekle bütçeni kesin olarak belirle ve almadan 1-2 hafta önce daha sağlıklı seçimler yapabiliriz.
 
blood_angel

blood_angel

Üye
    Konu Sahibi
1 aya kdara da alabilirim bütçe max 1100 tl son bütçe ve ben nence yeniden yazıyım elimde olsa iphone 5 c almayı istiyorum ama o fiyata yok malum 13 yaşındayım renkli fln olsun samsung galaxy mini htc cha cha kulanıyorum oyun oynanmaz yani oyunda oynamak istiyorum çok karasızım ince ve güzel bi tasarıma sahip olsun istiyorum ama piyasada bir sürü model var insanın aklı karışıyor sdn de gördüm uygun fiyatlı lg g var 1000 tl fln huawei ascend p6 da güzel özellikle de beyazı çok karasızım yani :(:(:(
 
enesrsln

enesrsln

Üye
Ben LG Optimus G kullanıcısıyım. Ben de bu yaz aldım Optimus G'yi. Gayet de memnunum. Sormak istediğin soru varsa çekinmeden sorabilirsin. Eski telefonum Galaxy Ace S5830i modeliydi ve oyun oynayamıyordum fakat bu telefonda kasma,donma vs. hiçbir oyunda olmadı. (Modern Combat 4, NOVA 3, Asphalt 8,NFS Most Wanted,Fifa 14, The Amazing Spider-Man vs. denedim) Ekranı gayet güzel. Çok fazla da büyük değil 4.7 inch ekranı var. Ben tek elle kullanabiliyorum. Sürekli oyun oynamadığın sürece bataryası bir günü çıkarıyor. Tasarımı bana göre çok güzel ve telefon çok sağlam. Kamerası gündüz gayet güzel fotoğraflar çekiyor ama geceleri o kadar da kaliteli çekmiyor. İstersen Optimus G de alabilirsin fakat alabilirsen G2 al.
 
s.ileli

s.ileli

Üye
Kesinlikle g2
 
blood_angel

blood_angel

Üye
    Konu Sahibi
g2 almam zor g olabilir bide çevremde herkes iphone kulanıyor biraz farklı olmak istiyorum bide webde hızlı olsun telefon samsung atıv s nasıl
 
krstnck

krstnck

Üye
Note 3 aldım arkadaşlar bugün gayette memnunum.Yardımlarınız için teşekkürler.
 
SezaiCan

SezaiCan

Üye
hiç düşünme G2 al bence.
 


Üst Alt