Lumia 920 ellerimde !

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Lumia 920 ellerimde !
Arkadaşlar bugün mahallemdeki telefoncuyla muhabbet ederken konu lumiaya geldi işte ve bende anlattım böyle güzel şöyle güzel o da bana nokia türkiyede üst düzey çalışan bir kişiyi tanıdığını söyledi ve hemen çağırdı.Adam geldi tanıştık .Lumia hakkında bu kadar çok bilgi sahibi olmama da çok şaşırdı ve o anda cebinden mat siyah bir lumia 920 çıkardı ve ben o anda bittim. Telefonu elime aldım kurcaladım. Gerçekten bir kez daha aşık oldum . Ele oturması tasarımı gerçekten mükemmel . Anlaşılmaz yaşanır bir telefon yapmışlar .Uzun süre inceledim yarında s3 ve iphone 5 ile ile karşılaştırma videosu çekicem.


[/IMG]
 
Keşke 1-2 resmini çekseydin,inanmamız daha kolay olurdu
 
    Konu Sahibi
1 tane çektim ama mobilim şu anda koyucam 1 kaç saate
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
bu şakaysa nerede olursan ol seni bulup getirir buradaki lumia severlere yem ederim. yarını bekliyoruz
 
Tepkiler: Nextman ve Esendağlı
bende sen aldın sandım kardesım ya
 
Biri Lumia 920 mi dedi
Yakında bizim de ellerimizde olacak
 

doctorrr

Üye
burda o lumia için ne yaygaralar koptu biliyor musun sen?
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
ip adresi ve ip'den şahsin adresi tespit edildi ekipler yola cikti aliyoruz arkadaşi
 
Tepkiler: bulutsuzgece ve Nextman
yeni konu açmak istemedim multiwindow özelliği gibi bişey söz konusu mu wp de? andoride geldi ve gerçkten çok iyi bi özellik?
 
    Konu Sahibi
Konuya resim eklenmiştir
 

Türe

Üye
O değil de kirmizi ve sarisi cok karizmatik su meretin
 

m542tf

Üye
geliyor resimler gelmezse
 
hakkatten bee sarı ve kırmızısı seçenekleri manyak
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...