Cihazın yenisi geldi şu an kullanıyorum 7.5 tango yüklü tek eksiği adobe flash player sizinde bildiğiniz gibi onunda espirisi kalmadı zaten 15 ağustostan itibaren android de flash player market ten kaldırılıyor bakalım sırf flash için android alanlar ne yapacak belkide wp8 de bazı söylentiler var flash player içinde gömülü olarak gelecek diyorlar o zaman süper olacak diye tahmin ediyorum daha önceleri bir çok wp7 cihaz kullandım ama kasa görsellik ve hız bakımından en iyisi nokia lumia 900 olmuş hadi bakalım hayırlısı.