LUMIA 900 ses sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Kargocu1: "bu bir uzay aleti mi?"
Kargocu2: "vay bi bakim"
Kargocu1: "bizim oğlana hediye verim. yazsana şunu ıskartaya. sarsıntıdan düşmüş yaz"
Kargocu3: "tamam abi"

Bu yüzden de gelmeyebilir..:hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
viceroy34

viceroy34

Üye
    Konu Sahibi
Cihazın yenisi geldi şu an kullanıyorum 7.5 tango yüklü tek eksiği adobe flash player sizinde bildiğiniz gibi onunda espirisi kalmadı zaten 15 ağustostan itibaren android de flash player market ten kaldırılıyor bakalım sırf flash için android alanlar ne yapacak belkide wp8 de bazı söylentiler var flash player içinde gömülü olarak gelecek diyorlar o zaman süper olacak diye tahmin ediyorum daha önceleri bir çok wp7 cihaz kullandım ama kasa görsellik ve hız bakımından en iyisi nokia lumia 900 olmuş hadi bakalım hayırlısı.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Cihazın yenisi geldi şu an kullanıyorum 7.5 tango yüklü tek eksiği adobe flash player sizinde bildiğiniz gibi onunda espirisi kalmadı zaten 15 ağustostan itibaren android de flash player market ten kaldırılıyor bakalım sırf flash için android alanlar ne yapacak belkide wp8 de bazı söylentiler var flash player içinde gömülü olarak gelecek diyorlar o zaman süper olacak diye tahmin ediyorum daha önceleri bir çok wp7 cihaz kullandım ama kasa görsellik ve hız bakımından en iyisi nokia lumia 900 olmuş hadi bakalım hayırlısı.
Olsun tabi sefa sürme sırası nokiaya geçti...:D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
hayirli olsun. Wp7.8 yuklu gonderirler temennisinde bulunmuştum ama kismet degilmiş:ehe
 
viceroy34

viceroy34

Üye
    Konu Sahibi
hayirli olsun. Wp7.8 yuklu gonderirler temennisinde bulunmuştum ama kismet degilmiş:ehe

şu an beta aşamsında olduğu için yüklü değil tabii temennin için yinede sağol bir aya oda çıkar yükleriz bakalım.
n
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt