Lumia 800 Kafayi Yedi!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DeEenzameMan

DeEenzameMan

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 800 Kafayi Yedi!
Bugun Ps oynuyordum telefonum sarjdaydi. Oyun oynarken telefona bir mesaj arkadasimdan cevap verdim tekrar sarjda biraktim. Oyuna devam ettim Psde .. 10 dakika sonra tekrar mesaj geldi baktim ekran agirlasmaya basladi dondu biraz sonra oldu. Sonra tekrar tamamen dondu telefonun kilit ekranina basinca kilitlenip aciliyordu. Ama ekran hic calismiyordu. Bende kapattim 1 saat sonra actim tekrar sorunsuz oldu. Sorun nedendir, neden oyle oldu? Birdaha olursa ne yapayim?
 


komando04

komando04

Üye
valla kardeşim en iyisi üçünü bir arada yapma
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Telefon şarjda iken telefonla uğraşmamanızı tavsiye ederim :)
 
NUD

NUD

Üye
:d:
 
ecel54

ecel54

Üye
:hmmm mesaj gelince güç düğmesine basınca ekranın gidip gelmesindenmi bahsediyorsun ?
 
uribaju

uribaju

Üye
bu symbianda da olur ara sıra
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Symbian da yazın şarjda iken telefonla oynadığım vakit üzerine yumurta kırsan pişirirdi. :D
 
hidayet02

hidayet02

Üye
Symbian da yazın şarjda iken telefonla oynadığım vakit üzerine yumurta kırsan pişirirdi. :D

Ama Yinede Gık Demiyor Benim E-6:D Telefonumu Seviyorum. E-6 İle Tüm İşlerimi Yapıyorum. Yeri Geldi Hackledim Yeri Geldi Cfw & fw Yükledim Am Bu Güne Kadar Onlarca Oyun Ve Uygulamaya Rağmen Beni Hiç Yarı Yolda Bırakmadı. Bunu Her Seferinde Dile Getiriyorum:)
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye


Ama Yinede Gık Demiyor Benim E-6:D Telefonumu Seviyorum. E-6 İle Tüm İşlerimi Yapıyorum. Yeri Geldi Hackledim Yeri Geldi Cfw & fw Yükledim Am Bu Güne Kadar Onlarca Oyun Ve Uygulamaya Rağmen Beni Hiç Yarı Yolda Bırakmadı. Bunu Her Seferinde Dile Getiriyorum:)
Ne yalan söyleyeyim 1yıl c601 kullandım bir kere yolda kalmadım.
 
DeEenzameMan

DeEenzameMan

Üye
    Konu Sahibi
Ya arkadaslar telefon sarjdaydi ben odada pmaystation oynuyordum.
Bir mesaj geldi gittim baktim sorun yoktu. Sonra tekrar odaya dondum playstation oynamaya devam ettim.
15 dakika sonra birdaha mesaj geldi. Baktim ekran agir calismaya basladi bir harfe basinca 1 saniye sonra yazmaya basladi.
Telefonu kilitledim, tekrar actim duzelmedi. Sonra kokten kapattim 1 dakika sonra actim bu defa dokunmatik hic calismadi.
Kapattim, 20 dakika sonra tekrar actim hersey normale dondu. Sorun nedendir, daha once cok kez sarjda iken kullandim, hic boyle olmamisti.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Ya arkadaslar telefon sarjdaydi ben odada pmaystation oynuyordum.
Bir mesaj geldi gittim baktim sorun yoktu. Sonra tekrar odaya dondum playstation oynamaya devam ettim.
15 dakika sonra birdaha mesaj geldi. Baktim ekran agir calismaya basladi bir harfe basinca 1 saniye sonra yazmaya basladi.
Telefonu kilitledim, tekrar actim duzelmedi. Sonra kokten kapattim 1 dakika sonra actim bu defa dokunmatik hic calismadi.
Kapattim, 20 dakika sonra tekrar actim hersey normale dondu. Sorun nedendir, daha once cok kez sarjda iken kullandim, hic boyle olmamisti.
Ne desek yalan olur kardeşim. :(
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
arkaplanda calişan uygulamalardan birisi neden olmuş olabilir. Ayarlardan uygulama ayarlarina gir arkaplan gorevlerinde aktif olan 3.parti uygulama varsa onlardan birisi sorunlu olabilir. Sorunlu uygulamalar yogun kullanimda daha cok belli oluyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
DeEenzameMan

DeEenzameMan

Üye
    Konu Sahibi
Hepsini kaldirdim 2 gun once. Sistem uygulamalari disinda calisan uygulama yok?
 
DeEenzameMan

DeEenzameMan

Üye
    Konu Sahibi
Ama cok zamandir ilk defa oldu. Birde gecen defa dondu ya anlamadimki ne olduki telefonumaa :/
 
doctorrr

doctorrr

Üye
Sonuçta elektronik cihaz, zorlamamak lazım :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
2
Görüntüleme
742
Kadir Cem
as467
Cevap
1
Görüntüleme
673
UpOneTR
Cevap
30
Görüntüleme
3K


Üst Alt