DeEenzameMan
Üye
Lumia 800 Kafayi Yedi!
Bugun Ps oynuyordum telefonum sarjdaydi. Oyun oynarken telefona bir mesaj arkadasimdan cevap verdim tekrar sarjda biraktim. Oyuna devam ettim Psde .. 10 dakika sonra tekrar mesaj geldi baktim ekran agirlasmaya basladi dondu biraz sonra oldu. Sonra tekrar tamamen dondu telefonun kilit ekranina basinca kilitlenip aciliyordu. Ama ekran hic calismiyordu. Bende kapattim 1 saat sonra actim tekrar sorunsuz oldu. Sorun nedendir, neden oyle oldu? Birdaha olursa ne yapayim?



mesaj gelince güç düğmesine basınca ekranın gidip gelmesindenmi bahsediyorsun ?



