Öneri Lumia 1520 ışık süzmesi sorunu...

Sponsorlu Bağlantılar

saylhamiosun

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 1520 ışık süzmesi sorunu...
Dostlar merhabalar;

Cihazımın yaklaşık 3 ay garantisi kaldı ve aşağıdaki resimde de göreceğiniz üzere(cep telefonunuza kayıt edip bakmalısınız,sadece o şekilde görülebiliyor) ekranın ortasında özellikle beyaz ekranda çok belli olan yan yana ışık hüzmesi şeklinde hafif leke şeklinde dairesel bir belirti var.

Bu problemden ötürü garantiye göndermek istiyorum,nedersiniz,süreç nasıl işler?İMEİ aracılığıyla garanti dahilinde işlem görebildiğini nokia'dan teyit ettirdim ve teleservice göndermeyi düşünüyorum.

Ayrıca bu problemi en anlaşılır şekliyle servise nasıl anlatabilirim?

Not: Buarada ekranı birçok defa temizledim arkadaşlar,problem leke değil ve gitmiyor.


 


-_SEFA_-

-_SEFA_-

Üye
eğer ki beyaz lekelerden bahsediyorsan maalesef genel bir problem. Teleservice e ver ekran değişir muhtemelen. Ekran büyük olduğundan bu sorun genelde kamera nın hizasında görülüyor...
 
  • Beğen
Tepkiler: saylhamiosun

saylhamiosun

Üye
    Konu Sahibi
eğer ki beyaz lekelerden bahsediyorsan maalesef genel bir problem. Teleservice e ver ekran değişir muhtemelen. Ekran büyük olduğundan bu sorun genelde kamera nın hizasında görülüyor...
Tıpkı dediğingibi beyaz leke gibi küçük yanyana iki daire şeklinde ışık gibi...
 
-_SEFA_-

-_SEFA_-

Üye
beyaz leke deyip verin. Onlar bilir zaten. Cihaz değişiminolursa kasa değişimi talep edersiniz.bu aşamada onu isteyemezsiniz...
 
  • Beğen
Tepkiler: saylhamiosun

saylhamiosun

Üye
    Konu Sahibi
-_SEFA_-

-_SEFA_-

Üye
yardımcı olabildiysek ne mutlu :)
 
  • Beğen
Tepkiler: saylhamiosun
-_SEFA_-

-_SEFA_-

Üye
özel mesajınızda kapak değişimi yada cihaz değişimi istediğinizi yazmıştınız. Cihaz değişimi demek ana kart değişimi demektir. Yani size cihaz değişimi derler ancak aksesuarlar yenilenmez. aynı kapakla gelir. Cihaz değişimi alırsanız kapak değişimi de talepnedin. Ellerinde varsa kapak(renk) değişimi de yaparlar...
 
  • Beğen
Tepkiler: saylhamiosun

saylhamiosun

Üye
    Konu Sahibi
özel mesajınızda kapak değişimi yada cihaz değişimi istediğinizi yazmıştınız. Cihaz değişimi demek ana kart değişimi demektir. Yani size cihaz değişimi derler ancak aksesuarlar yenilenmez. aynı kapakla gelir. Cihaz değişimi alırsanız kapak değişimi de talepnedin. Ellerinde varsa kapak(renk) değişimi de yaparlar...
Sabrınız ve nezaketinizden ötürü çok teşekkürler...
 
  • Beğen
Tepkiler: sfgnrl
Peocawe

Peocawe

Üye
benim 1320'de de özellikle soğuk havada ekran dalgalanması oluyor bazı bölgelerde. Ev ortamında baskı uygulayınca çıkıyor ama soğukta dokunsan bile belli ediyor kendini. Ekran büyük olduğundanmıdır bilmiyorum ama canımı sıkmaya başladı.

Eğer rahatsız etmiyorsa seni gönderme garantiye. uğraştığına değmez.
 
-_SEFA_-

-_SEFA_-

Üye
benim 1320'de de özellikle soğuk havada ekran dalgalanması oluyor bazı bölgelerde. Ev ortamında baskı uygulayınca çıkıyor ama soğukta dokunsan bile belli ediyor kendini. Ekran büyük olduğundanmıdır bilmiyorum ama canımı sıkmaya başladı.

Eğer rahatsız etmiyorsa seni gönderme garantiye. uğraştığına değmez.
problemleriniz aynı değil. Ben o beyaz lekeden cihaz değişimi aldım. kullanıcı hatası olmayan bir problem varsa illaki servise vermek gerekir...
 
  • Beğen
Tepkiler: saylhamiosun
Peocawe

Peocawe

Üye
problemleriniz aynı değil. Ben o beyaz lekeden cihaz değişimi aldım. kullanıcı hatası olmayan bir problem varsa illaki servise vermek gerekir...

Haklısın tabii. Arkadaş çok belli değil deyince uğraştığına değmez diye söyledim. Yani çok takıntılı biriyse göndersin, hakkı zaten.
 
  • Beğen
Tepkiler: sfgnrl

saylhamiosun

Üye
    Konu Sahibi
Lekenin belirginliğinden veya zaman içinde daha da yaygınlaşmasından ziyade,kronik problem olması ve gereğinin yapılması şart...
 

saylhamiosun

Üye
    Konu Sahibi
Lekenin belirginliğinden veya zaman içinde daha da yaygınlaşmasından ziyade,kronik problem olması ve gereğinin yapılması şart...
 

saylhamiosun

Üye
    Konu Sahibi
Sevgili sfgnrl sizde 1520 kullanıcısısınız,sizdeki beyaz leke problemi nasıldı?Benimki gibiydi muhtemelen.
 
nigzes1907

nigzes1907

Üye
Evet dostum o 3 lekeden bendede var denilen gibi tam kamera hızzasında cıhazım l 1520 cihazdan az daha soğumayı bekliyorum 1 yılı dolmadan bende servise yollayıp değişim talep edeceğim.
 
-_SEFA_-

-_SEFA_-

Üye
ekranın bazı bolumlerinde extra bi parlaklık oluyor. Genelde ekranın orta tarafında veya kamera çevresinde oluyor. Silikon kılıf kullanımı ekranın çıkıntılı kamera kısmına baskı yapılmasını engelleyip bu lekeyi önlüyor. Sebebini ise tam olarak bilemiyorum ...
 
  • Beğen
Tepkiler: saylhamiosun

saylhamiosun

Üye
    Konu Sahibi
Sevgili dostlar;Hepimizin bildiği üzere ve kanunen (faturalarımız olmasa dahi,çünkü ürünümüz firma databaselerin de kayıtlı) ürünlerimizin takibini ve garanti ihtiyaçlarını İMEİ numarası aracılığı ile gerçekleştirebiliyoruz.
Merak ettiğim şu;Faturası olmadığı halde Teleservice cihaz gönderen ve sorunsuz hizmet alanlar kimler ve süreci bizlerle paylaşabilirler mi?

Not: Cihazımı garanti koşulları çerçevesinde Teleservice göndereceğim ve genel anlamda Nokia'nın kullanıcıyı mağdur etmeyeceği yanıtını sık sık alıyorum.Yukarıda belirttiğim koşullar dahilinde işlemi gerçekleştirebilirim zannediyorum.
 
Son düzenleme:

blackss

Üye
Benim de 1320 faturası kayıp dun Nokia müşteri hizmetlerini aradım teleservise gonderebilirsiniz yalnız fatura kayıp ise sorun çıkarırlar dedi konuştuğum arkadaş, bakalım bugun belli olacak. Benimde Telefonumun ekraninda hem ölü piksel hem ekranın da cok fazla sararma problemleri vardi ölü pikselleri de 30 dan sonrası ni sayamadim.
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Benim telefonum teleservisten yeni geldi,garantili cihazdı fatura falan da soran olmadı,zaten fatura yoktu.
 

Benzer Konular

Cevap
0
Görüntüleme
492


Üst Alt