
biz farklı bir şeymi söyledik biraz daha dikkatli okuyarak yorum yapın lütfen tabiiki 41 mp kamera iyi olacaktır ancak diğer arkadaşın dediği gibi flashlı çekimler flashsız çekime göre çok kötü bizler profesyonel değiliz ve iyi sonuçlar elde edemiyoruz sadece kamera farkı için bu kadar para verilmez tabii karar arkadaşın ..Kesinlikle sizlere katılmıyorum arkadaşlar. Ben bu telefona 2000₺ verdim ve asla pişman değilim, 820 ve 925 telefonum var kesinlikle kamerada dağlar kadar fark var. Öncelikle 820 ve 925 te renkler soluk, sonrasında videoda kayıpsız zoom yapıyor! Yani 820,920,925'ten kesinlikle fark dağlar kadar fark var. Evet 41mp den daha fazla şey beklerdim doğrusu, ama kesinlikle fotoğrafçılık için ideal.
Eğer oyun oynamak istiyorsanız 1020 size göre değil. Kamera yönünden derseniz gözünüz kapalı alabilirsiniz.
kameraya kotu demek o kadar kolay değil, bende ilk incelediğimde 925 ile karşılaştırdım çok az bir fark vardı . Dedim bu mu 41 mp kamera falan. Sonra Pro camera ile ilgili ayarları inceledim ve gördüm ki kamera mükemmel. Aldım ve mutluyum![]()
aynen ya 5 para etmezben lumia 1020 kullanıyorum alma derim pişman olursun bende elden çıkarmaya bakıyorum her yeri sorun servisler zaten berbat nokia dan telefon alınmaz
bende 4 lumia cihazımı satıp İphone 5 alıcam ne de olsa İphone 5'te Çift led flaş var
1020 ne kizaten normal süre 30 gündür. çok normal.skıntı desen çok var hangisini sayayım 3G ile görüşme yok tango programını desteklemiyor telefonda da sıkıntı var diger forumlarda ki şikayetlere bir bak istersen ben aldım pişman oldum telefon benden çok servise gidip geliyor serviste tam anlamıyla berbat bi gidiş 30 günü buluyor

nokia ? kırıldı ? sert düşmedikten sonra kırılmaz kesinlikle. 820,925,1020 kullanıyorum hepsini düşürdüm. hele ki 820 50 kez düşmüştür ama bir kez bile kapanmadı düştükten sonra kırılmadı da sadece kapağın köşesi yıprandı. 925 lumia ailesinin en ince ve dayanıksız telefonu olmasına rağmen onu da düşürdüm. 2 metreden ama bir şey olmadıöyle diyorsunda sen tangoda yok telefonda telefon ilk düşüşünde kırıldı ekran paramparça oldu o kadar para verdik ama çok dayanıksız yüksekten de düşmedi sert düşse hadi diyecem benden kaynaklandı ilk düşüşte kırılan telefon yapmış nokia tebrikler

aynen benimde favorilerimden lg g2 yada lumia1520vona verecegim parayla lg g2 alirim cok harika bir telefon her konuda kamerada gayet iyi
Akıllı telefonlar zevk işi.Telefonda neyi istiyorsun o önemli.Elindeki telefonun özelliklerini kullanamadıktan sonra bilmedikten sonra ne gerek var.Önce ihtiyaçlarını karşılasın yeter.Ali'de şu program var bende niye yok Veli bunu indirmiş bende niye yok değil olay.Benim isteklerimi karşılasın telefon olay bu.Tabi ki L1020 hepsinden iyidir alın demiyorum.Ama kötülemek bu dönemde saçma.Hemen hemen her telefon günümüzde belli başlı uygulamaları destekliyor.Oyun istiyorsan ona göre alacaksın sağlamlık istiyorsan ona göre tercih yapacaksın. L1020 alanlar fotoğraf için alıyor genellikle.Şu da kesin ki L920 ve ya başka telefon kullanmış biri L1020 eline alınca kolay fotoğraf çekemez.Çalışması gerek.Misal Şu fotoğrafı çekene kadar en az 20 çekim yaptım.Telefon senin ihtiyaçlarını karşılasın markaya bakmayın diğer cihazları kötülemeyin
1020 sorunlu bir cihazmı bende almayı düşünüyorumdanokia ? kırıldı ? sert düşmedikten sonra kırılmaz kesinlikle. 820,925,1020 kullanıyorum hepsini düşürdüm. hele ki 820 50 kez düşmüştür ama bir kez bile kapanmadı düştükten sonra kırılmadı da sadece kapağın köşesi yıprandı. 925 lumia ailesinin en ince ve dayanıksız telefonu olmasına rağmen onu da düşürdüm. 2 metreden ama bir şey olmadı![]()
