Telefon Tavsiyesi Lumia 1020 almayı düşünüyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Grand63

Grand63

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 1020 almayı düşünüyorum
Lumia 1020 almayı düşünüyorum Lumia 1020 telefonunu kullanan arkadaşlarım varsa telefon hakkinda biraz bilgi verebilir mi kullanış ve karşılaştıgı sıkıntılar hakkında?
 


cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
1020 ve 920 kullanıcısı olarak size kişisel önerimi yazayım kamera haricinde 920 den ayırt edebileceğiniz bariz bir artısı yok kamera konusundada profesyonel olarak resim çekme imkanınız yoksa her ne kadar 41mp kameraya sahip olsada 8.7 lik 920 yada 925 den ooooo diyebileceğiniz Bi fark yok yani kısacası samimi olarak şunu söyleyebilirim 2000 tl verilecek cihaz değil bunun yerine tanıtılması beklenen 1520v size ilk önerim şuanki mevcut cihazlardan sorarsanız (lumia) 925 modelin 32gb olanını şiddetle tavsiye ederim yine kişisel tavsiyem eğer nisan ayındaki etkinlikte 1520v tanıtılmaz ise benim 1 numaralı favari cihazım lg g2 tabi karar sizin sorunuz olursa yine cevaplarım
 
  • Beğen
Tepkiler: Grand63 ve ozakin70
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Evet haklısın 1000 tl ye bir foto makina kalan bin tl ise 920 alırsın cok karda olursun
 
  • Beğen
Tepkiler: ozakin70
sekajmer

sekajmer

Üye
Kesinlikle sizlere katılmıyorum arkadaşlar. Ben bu telefona 2000₺ verdim ve asla pişman değilim, 820 ve 925 telefonum var kesinlikle kamerada dağlar kadar fark var. Öncelikle 820 ve 925 te renkler soluk, sonrasında videoda kayıpsız zoom yapıyor! Yani 820,920,925'ten kesinlikle fark dağlar kadar fark var. Evet 41mp den daha fazla şey beklerdim doğrusu, ama kesinlikle fotoğrafçılık için ideal.
Eğer oyun oynamak istiyorsanız 1020 size göre değil. Kamera yönünden derseniz gözünüz kapalı alabilirsiniz.
kameraya kotu demek o kadar kolay değil, bende ilk incelediğimde 925 ile karşılaştırdım çok az bir fark vardı . Dedim bu mu 41 mp kamera falan. Sonra Pro camera ile ilgili ayarları inceledim ve gördüm ki kamera mükemmel. Aldım ve mutluyum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: kaygisiz43, Rainesto, 4MaGuS ve 2 diğerleri
Ricochet

Ricochet

Üye
kamerası için aldım pişman oldum.sattım s4 aldım.Çektiği fotoğraflarda renk doğal değil,gece flaşlı çekimlerinde sapsarı çıkıyor,pili kötü,windows phone eksiklikleri ve marketin gelişmemiş olmasıda cabası.şahsi görüşüm 2 yıldan önce windows phone telefon alınmaz.3. nesil pureview bekliyorum.Bazen ciddi ciddi zevk için nokia 808 mi alsam diyorum.
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
Kesinlikle sizlere katılmıyorum arkadaşlar. Ben bu telefona 2000₺ verdim ve asla pişman değilim, 820 ve 925 telefonum var kesinlikle kamerada dağlar kadar fark var. Öncelikle 820 ve 925 te renkler soluk, sonrasında videoda kayıpsız zoom yapıyor! Yani 820,920,925'ten kesinlikle fark dağlar kadar fark var. Evet 41mp den daha fazla şey beklerdim doğrusu, ama kesinlikle fotoğrafçılık için ideal.
Eğer oyun oynamak istiyorsanız 1020 size göre değil. Kamera yönünden derseniz gözünüz kapalı alabilirsiniz.
kameraya kotu demek o kadar kolay değil, bende ilk incelediğimde 925 ile karşılaştırdım çok az bir fark vardı . Dedim bu mu 41 mp kamera falan. Sonra Pro camera ile ilgili ayarları inceledim ve gördüm ki kamera mükemmel. Aldım ve mutluyum :D
biz farklı bir şeymi söyledik biraz daha dikkatli okuyarak yorum yapın lütfen tabiiki 41 mp kamera iyi olacaktır ancak diğer arkadaşın dediği gibi flashlı çekimler flashsız çekime göre çok kötü bizler profesyonel değiliz ve iyi sonuçlar elde edemiyoruz sadece kamera farkı için bu kadar para verilmez tabii karar arkadaşın ..
 
sekajmer

sekajmer

Üye
Bir Fotoğrafçı demişti bana ;
1 - 1020'yi fotoğrafçı olmayanlar anlamaz ve kötüler.
2 - bilenin elinde 5mp 41 olur , Bilmeyenin elinde 41 mp 5 mp olur.
şimdi gelelim renklere ; Ayarlarda Lumia renk profilini fark etmediniz mi ? o acayip derecede etkiliyor.
Ayrıca kesinlikle parlaklığı Yüksek yapın.

Arkadaşlar bu arada amacım hiç kimseyi küçük düşürmek değil.
1020'den şikayet edenler hiç fotoğraf makinesi ile çalışmadılar değil mi ?
Cihazda xenon flaş var ee o kadar ışık yayıyor tabi ki sarı olacak. bu sararmayı Beyaz Dengesi ile giderebilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper ve erhanercan
saynesim

saynesim

Üye
bende bir lumia 1020 kulanıcısı olarak tasfiye ediyorum ama daha büyük telefon istiyorsan oyun film gibi şeyler 1520 al ve derim hem 1520 hafıza kartı var
 
kardelen_1986

kardelen_1986

Üye
ben lumia 1020 kullanıyorum alma derim pişman olursun bende elden çıkarmaya bakıyorum her yeri sorun servisler zaten berbat nokia dan telefon alınmaz
 
sekajmer

sekajmer

Üye
ben lumia 1020 kullanıyorum alma derim pişman olursun bende elden çıkarmaya bakıyorum her yeri sorun servisler zaten berbat nokia dan telefon alınmaz
aynen ya 5 para etmez :) bende 4 lumia cihazımı satıp İphone 5 alıcam ne de olsa İphone 5'te Çift led flaş var :D 1020 ne ki
 
kardelen_1986

kardelen_1986

Üye
skıntı desen çok var hangisini sayayım 3G ile görüşme yok tango programını desteklemiyor telefonda da sıkıntı var diger forumlarda ki şikayetlere bir bak istersen ben aldım pişman oldum telefon benden çok servise gidip geliyor serviste tam anlamıyla berbat bi gidiş 30 günü buluyor
 
sekajmer

sekajmer

Üye
skıntı desen çok var hangisini sayayım 3G ile görüşme yok tango programını desteklemiyor telefonda da sıkıntı var diger forumlarda ki şikayetlere bir bak istersen ben aldım pişman oldum telefon benden çok servise gidip geliyor serviste tam anlamıyla berbat bi gidiş 30 günü buluyor
zaten normal süre 30 gündür. çok normal.
almadan önce beklentilerinize cevap verip vermemesi konusunda araştırsaydınız keşke.
3G'li görüşme zaten kalkıyor. Skype, Tango üzerinden yapılıyor.
her üretilen 10 telden birinde sorun çıkıyor, Teknoloji birazda şans meselesi kardeşim.
Mesela aldığım 820 mükemmel, Arkadaşım 820 aldı sürekli donuyor, servise gidiyor.
Demek ki fabrika çıkışı hatalı :)
Eğer almadan önce dikkatle incelenirse şikayet olmaz.
 
kardelen_1986

kardelen_1986

Üye
öyle diyorsunda sen tangoda yok telefonda telefon ilk düşüşünde kırıldı ekran paramparça oldu o kadar para verdik ama çok dayanıksız yüksekten de düşmedi sert düşse hadi diyecem benden kaynaklandı ilk düşüşte kırılan telefon yapmış nokia tebrikler
 
sekajmer

sekajmer

Üye
öyle diyorsunda sen tangoda yok telefonda telefon ilk düşüşünde kırıldı ekran paramparça oldu o kadar para verdik ama çok dayanıksız yüksekten de düşmedi sert düşse hadi diyecem benden kaynaklandı ilk düşüşte kırılan telefon yapmış nokia tebrikler
nokia ? kırıldı ? sert düşmedikten sonra kırılmaz kesinlikle. 820,925,1020 kullanıyorum hepsini düşürdüm. hele ki 820 50 kez düşmüştür ama bir kez bile kapanmadı düştükten sonra kırılmadı da sadece kapağın köşesi yıprandı. 925 lumia ailesinin en ince ve dayanıksız telefonu olmasına rağmen onu da düşürdüm. 2 metreden ama bir şey olmadı :)
 

ArMaGeDdOn_87

Üye
cihaz kamera yönünden iyi fakat wp daha tam olarak gelişmedi 8.1 güncellemesi ile bu eksikliklerin çoğunun giderilmesi bekleniyor ancak giderilse bile marketin uygulama yönünden gelişmesi uzun zaman alacaktır,bana kalırsa iPhone 5s al ama Samsung Note 3 de alternatif olabilir,ayrıca yeni tanıtılan s5 ve sony z2 yi bekliyebilirsin,iyi araştırmanı öneririm
 
Never Back Down

Never Back Down

Üye
almamanı tavsiye ederim
 
vegatablo

vegatablo

Üye
ona verecegim parayla lg g2 alirim cok harika bir telefon her konuda kamerada gayet iyi
 
  • Beğen
Tepkiler: cesurpolis61
oysu

oysu

Üye
[/quote]
Akıllı telefonlar zevk işi.Telefonda neyi istiyorsun o önemli.Elindeki telefonun özelliklerini kullanamadıktan sonra bilmedikten sonra ne gerek var.Önce ihtiyaçlarını karşılasın yeter.Ali'de şu program var bende niye yok Veli bunu indirmiş bende niye yok değil olay.Benim isteklerimi karşılasın telefon olay bu.Tabi ki L1020 hepsinden iyidir alın demiyorum.Ama kötülemek bu dönemde saçma.Hemen hemen her telefon günümüzde belli başlı uygulamaları destekliyor.Oyun istiyorsan ona göre alacaksın sağlamlık istiyorsan ona göre tercih yapacaksın. L1020 alanlar fotoğraf için alıyor genellikle.Şu da kesin ki L920 ve ya başka telefon kullanmış biri L1020 eline alınca kolay fotoğraf çekemez.Çalışması gerek.Misal Şu fotoğrafı çekene kadar en az 20 çekim yaptım.Telefon senin ihtiyaçlarını karşılasın markaya bakmayın diğer cihazları kötülemeyin
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: sekajmer, saynesim ve kaygisiz43
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
nokia ? kırıldı ? sert düşmedikten sonra kırılmaz kesinlikle. 820,925,1020 kullanıyorum hepsini düşürdüm. hele ki 820 50 kez düşmüştür ama bir kez bile kapanmadı düştükten sonra kırılmadı da sadece kapağın köşesi yıprandı. 925 lumia ailesinin en ince ve dayanıksız telefonu olmasına rağmen onu da düşürdüm. 2 metreden ama bir şey olmadı :)
1020 sorunlu bir cihazmı bende almayı düşünüyorumda
 


Üst Alt