[LucasFacana] Any Browser 0.4.1 Symbian^3 Signed

Sponsorlu Bağlantılar

ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
[LucasFacana] Any Browser 0.4.1 Symbian^3 Signed
Geliştirilmekte olan qt destekli web tarayıcısı.

Yenilikler:
- User Agent changes (bug fixed in youtube google homepage, but it is not working now, dailymotion alright).
- New Icon (thanks matlep).
- Source files (*. QML) are now hidden, try to find them.
- SplashScreen.
Uninstall the previous version before installing this.

Bugs:
(1) Problems pinched zoom (Fixed).
(2) Virtual Keyboard sometimes does not close
(Bug Qt).
(3) Some controls are in the CWB
invisible.

To Do List
[1] Favorites (50% Done)
- Page name instead of the URL (Done)
[2] Download Manager.
[3] Tabs.
[4] Setting proxies.
[5] Topics (Probably?).







 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: 0343434 ve MaxipmaN


Scuderia.

Scuderia.

Üye
Teşekkürler bu trayıcı çok hoşuma gidiyor :)
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
İdare Eder Ama Ben Kullanmam :tşk:
 

MaxipmaN

Üye
bakalım nasıl olmuş

- - - Eklendi - - -

ara sıra yine ekran yukarı fırlıyor ama adam iyi çalışıyo guzel olmuş progrmın içinde 0.4.1 beta yazıyor,kaymak gibi kayması da harika
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Kaydırması ve yakınlaştırma ( multi touch ) gayet akıcı çalışıyor..Normal 3G ve Edge hızında gayet iyi giriyor sayfalara..Edge hızında m.facebook.com rahatca kullanılabilir örnegin..Şu şifre kaydetmede olsa tadından yenmez :)
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN
emre.koc

emre.koc

Üye
çok sağol :)
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Tesekkürler bu tarayicidan çok umutluyum.
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN
emre.koc

emre.koc

Üye
flash player desteği olan bi tarayıcı bizi mutlu eder aslında ..
 
emre.koc

emre.koc

Üye
bu dediğiniz youtube için değil mi ?
 
Mr.Dan - C6-01

Mr.Dan - C6-01

Üye
ana sayfayı düzenliyyemiyorum
 
emre.koc

emre.koc

Üye
daha yeni bir uygulama eksikleri çok :(
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
eski sürümde youtubedan video izleniyordu artik izlenmiyor
 
emre.koc

emre.koc

Üye
evet bende de var .
 
aliosman166

aliosman166

Üye
pixelpipe yapmış zaten siz bunu alıp adres satırı falan filan ekleyip kullanıma sunsanız? Veya ona bakarak geliştirseniz ?
 

MaxipmaN

Üye
yeni sürüm mü eklendi anlayamadım belirtseniz bi
 
0343434

0343434

Üye
Bu tarayıcıyı çok beğendim.
 

MaxipmaN

Üye
:oke:
 


Üst Alt