[LucasFacana] Any Browser 0.4.0 (29.01.13)

Sponsorlu Bağlantılar

MaxipmaN

Üye
hala buglar var birtek şifre sorun değil
 


furkitare

furkitare

Üye
Aga gerçekten ultra hızlı. Bu ne :D şu an bundan yazıyorum, bugları olsa bile nokianın kendi tarayıcısından iyi
 

MaxipmaN

Üye
iple çekiyorum çok yumuşak çalısıyor buglar bi kalksa diğerlerini silebilirim bile
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Nokianın tarayıcısından çok daha iyi..Hataları giderilse on numara olur.
 
habbuj

habbuj

Üye
:tşk:
 

Benzer Konular

PALA.
Cevap
46
Görüntüleme
3K
PALA.
Silinen Üye 2620825
Cevap
8
Görüntüleme
2K
Silinen Üye 2620825
Halil Caglar
Cevap
12
Görüntüleme
2K
PALA.


Üst Alt