LOL Mac osx New Version Çıkmış yehiiii

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
T i B i A M E

T i B i A M E

Üye
    Konu Sahibi
LOL Mac osx New Version Çıkmış yehiiii
3GB gitcek ama riotun canı sağolsun :aha:

 


iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
vi ar töğkiş eyırlayns vi ar gulobiliğ yors
 
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
bizim lolümüz niye böyle değiiil :nono:
 
Razzers

Razzers

Üye
anladık mac bilgisayarın var
 
paki96

paki96

Üye
Lolun nesini seviyosnz anlamyrm
 
paki96

paki96

Üye
Ben metin 2 oynamyr :zuhaha:
 
T i B i A M E

T i B i A M E

Üye
    Konu Sahibi
lola baslayan birakmiyoki :ağlarım:
 
paki96

paki96

Üye
Ben 1 gunde bıraktım nedense :ehe
 
T i B i A M E

T i B i A M E

Üye
    Konu Sahibi
Ben 1 gunde bıraktım nedense :ehe

açip bir karekterle oynayip basarisiz olunca birakabilirsin ama sevecegin bir karekteri oynadgin zaman delisi olursun yeterki senin istedigin bi karekter olsun zevk alirsin :)
 
paki96

paki96

Üye

Revengeful

Emekli Yönetici


açip bir karekterle oynayip basarisiz olunca birakabilirsin ama sevecegin bir karekteri oynadgin zaman delisi olursun yeterki senin istedigin bi karekter olsun zevk alirsin :)
Biz -18leri oyundan uzak tutmaya çalışırken senin yaptığına bak :D
 
  • Beğen
Tepkiler: iyavuzoz
paki96

paki96

Üye
4Story.web.tr

baska bise demirm
 

Revengeful

Emekli Yönetici




Oyunda adam akıllı aksiyon yok yahu..
 
paki96

paki96

Üye
Lolda varmı hem gitmısn en kotu videolardan birini koymusun

- - - Eklendi - - -

Revenge beni eklesene bi faceden
 
paki96

paki96

Üye
Sordukmu
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Dunyanın en iyi oyunu seçildi yahu :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt