vi ar töğkiş eyırlayns vi ar gulobiliğ yors

Ben 1 gunde bıraktım nedense![]()

açip bir karekterle oynayip basarisiz olunca birakabilirsin ama sevecegin bir karekteri oynadgin zaman delisi olursun yeterki senin istedigin bi karekter olsun zevk alirsin![]()
Ben 4 Story oynuyrm ok bye
Biz -18leri oyundan uzak tutmaya çalışırken senin yaptığına bak
açip bir karekterle oynayip basarisiz olunca birakabilirsin ama sevecegin bir karekteri oynadgin zaman delisi olursun yeterki senin istedigin bi karekter olsun zevk alirsin![]()

Lolda varmı hem gitmısn en kotu videolardan birini koymusun
- - - Eklendi - - -
Revenge beni eklesene bi faceden

