Ben 1 gunde bıraktım nedense :ehe Okadar olgunsun yani :) Bakın bakın bu çocuğada örnek alın :D
Jamiryoğ Üye paki96' Alıntı: Ben 1 gunde bıraktım nedense Genişletmek için tıkla ... Okadar olgunsun yani Bakın bakın bu çocuğada örnek alın
paki96' Alıntı: Ben 1 gunde bıraktım nedense Genişletmek için tıkla ... Okadar olgunsun yani Bakın bakın bu çocuğada örnek alın
T i B i A M E Üye Konu Sahibi Jamiryoğ' Alıntı: Okadar olgunsun yani Bakın bakın bu çocuğada örnek alın Genişletmek için tıkla ... bunu oynamayan gidip daha kötü olan oyunu oynuyor
Jamiryoğ' Alıntı: Okadar olgunsun yani Bakın bakın bu çocuğada örnek alın Genişletmek için tıkla ... bunu oynamayan gidip daha kötü olan oyunu oynuyor