Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Liverpool Güiza'yı istiyor
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Doğan
Üye
Konu Sahibi
Liverpool Güiza'yı istiyor
Son haftalardaki performansıyla eleştirileri bitiren Daniel Güiza'ya talip çıktı. Liverpool'u çalıştıran Benitez, "F.Bahçe satmayı düşünürse Güiza'yı alabiliriz" açıklaması yaptı. F.Bahçe ise İspanyol oyuncudan memnun olduğunu bildirdi.
Güiza kötü oyuncu değil. Çok da iyi oyuncu değil..Ama işte istediği zaman neler yapabileceğini son 4-5 hafta gösterdi..Gol attığı kadar asistlere daha yatkın..Güizanın yanına iyi bir santrafor alınırsa oldukça başarılı olacaktır..Kötü oynayışının sebebi destek gelmeyişi ve ileri tek forvetle yanlız kalışıydı..Kimi koysanız tek forvet iş yapmaz. Verim alamazsınız. Nitekim gol kralı olduğu dönemde çift forvetle ve üzerine oyun kuralı mevcuttu..
tragedie
Emekli Yönetici
DiaBLoS™;1403514' Alıntı:
Güiza kötü oyuncu değil. Çok da iyi oyuncu değil..Ama işte istediği zaman neler yapabileceğini son 4-5 hafta gösterdi..Gol attığı kadar asistlere daha yatkın..Güizanın yanına iyi bir santrafor alınırsa oldukça başarılı olacaktır..Kötü oynayışının sebebi destek gelmeyişi ve ileri tek forvetle yanlız kalışıydı..Kimi koysanız tek forvet iş yapmaz. Verim alamazsınız. Nitekim gol kralı olduğu dönemde çift forvetle ve üzerine oyun kuralı mevcuttu..
aynen katılıyorum Kaldıki şöyle bir sağlama yapalım mesala anelka da bu sistemde başarılı olmadığı söylendi adam ingilterede gol kralı oldu artık şu tek forvet sistemini kaldırmaları lazım bu alex yüzünden birazda o orta sahada fazla mücadele etmediği için orta sahaya bir adam fazla koymak zorunda kalıyorlar guiza bence 1 numara aşırtma attığı golleri klastı
Cynical
Üye
Ve çok daha geniş alanda oynuyordu... Tek forvete yatkın değil, evet. Ama Alex oynadığı müddetçe Fenerbahçe'nin çift forvet oynaması kendi ipini çekmesi olur. Ben olsam Alex'i yolcu ederdim ama Daum ne yapar bilmem.
DiaBLoS
Admin
Bknz: Anelka tek forvetli sistemde başarılı olamadı.
Bknz: Chelsea ve dünyanın en iyi ligi İNGİLTERE GOL KRALI.
Fazla söze gerek yok diye düşünüyorum. Güiza kötü olsa dünyanın en iyi takımı ispanyada oynamaz + çağrılmaz..
Not..Deivid de ilk geldiği zamanlar bu topçu bilmem ne mi dediler..Sonrasında neler yaptığını herkes gördü..Fenerbahçeyi çeyrek finale taşıdı değil mi..
Bknz: Anelka tek forvetli sistemde başarılı olamadı.
Bknz: Chelsea ve dünyanın en iyi ligi İNGİLTERE GOL KRALI.
Fazla söze gerek yok diye düşünüyorum. Güiza kötü olsa dünyanın en iyi takımı ispanyada oynamaz + çağrılmaz..
Not..Deivid de ilk geldiği zamanlar bu topçu bilmem ne mi dediler..Sonrasında neler yaptığını herkes gördü..Fenerbahçeyi çeyrek finale taşıdı değil mi..