Lise diploma notu !!öNEMLİ!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
NowOrNewer

NowOrNewer

Üye
lise diploma arenası gibi herkes sölemiş benimkide 5.00'dı:pro:.Ama üniversitedeki bu 3. yılımda 7 tane altan dersim var yani düz liseden gidipte sakın ingilizce makina müh tercih etmeyin.
 


Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
lise diploma arenası gibi herkes sölemiş benimkide 5.00'dı:pro:.Ama üniversitedeki bu 3. yılımda 7 tane altan dersim var yani düz liseden gidipte sakın ingilizce makina müh tercih etmeyin.

Öyledir, üniversite ile lisenin alakası yok. Biri MEB'in diğer YÖK'ün (ikiside birbirinden bağımsız) elinde. Hal böyle olunca YÖK senin lisede ne gördüğüne bakmıyor.
 
NowOrNewer

NowOrNewer

Üye


Öyledir, üniversite ile lisenin alakası yok. Biri MEB'in diğer YÖK'ün (ikiside birbirinden bağımsız) elinde. Hal böyle olunca YÖK senin lisede ne gördüğüne bakmıyor.

Yo alakası yok senin söylediğinle bana saçma geldiği için çalışmıyorum zira okul birincisini hoca eliyle büyük bi şirkete verdi adamlar 1 ay sonra kovmuş adamı bu nasıl birinci oldu diye yani bize öğretilenlerin iş hayatıyla alakası yok bana deselerki sen temeli al 2 yıl ki aldım 2 yılda git staj yap şurda burda o 2 yıl stajda inan bana universitenin 10 yılına bedeldir.
 

yldo23

Üye
    Konu Sahibi
Yo alakası yok senin söylediğinle bana saçma geldiği için çalışmıyorum zira okul birincisini hoca eliyle büyük bi şirkete verdi adamlar 1 ay sonra kovmuş adamı bu nasıl birinci oldu diye yani bize öğretilenlerin iş hayatıyla alakası yok bana deselerki sen temeli al 2 yıl ki aldım 2 yılda git staj yap şurda burda o 2 yıl stajda inan bana universitenin 10 yılına bedeldir.

Aynen
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Yo alakası yok senin söylediğinle bana saçma geldiği için çalışmıyorum zira okul birincisini hoca eliyle büyük bi şirkete verdi adamlar 1 ay sonra kovmuş adamı bu nasıl birinci oldu diye yani bize öğretilenlerin iş hayatıyla alakası yok bana deselerki sen temeli al 2 yıl ki aldım 2 yılda git staj yap şurda burda o 2 yıl stajda inan bana universitenin 10 yılına bedeldir.

Evet staj çok daha önemli.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt