Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Lise diploma notu !!öNEMLİ!!
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
NowOrNewer
Üye
lise diploma arenası gibi herkes sölemiş benimkide 5.00'dı.Ama üniversitedeki bu 3. yılımda 7 tane altan dersim var yani düz liseden gidipte sakın ingilizce makina müh tercih etmeyin.
lise diploma arenası gibi herkes sölemiş benimkide 5.00'dı.Ama üniversitedeki bu 3. yılımda 7 tane altan dersim var yani düz liseden gidipte sakın ingilizce makina müh tercih etmeyin.
Öyledir, üniversite ile lisenin alakası yok. Biri MEB'in diğer YÖK'ün (ikiside birbirinden bağımsız) elinde. Hal böyle olunca YÖK senin lisede ne gördüğüne bakmıyor.
Öyledir, üniversite ile lisenin alakası yok. Biri MEB'in diğer YÖK'ün (ikiside birbirinden bağımsız) elinde. Hal böyle olunca YÖK senin lisede ne gördüğüne bakmıyor.
Yo alakası yok senin söylediğinle bana saçma geldiği için çalışmıyorum zira okul birincisini hoca eliyle büyük bi şirkete verdi adamlar 1 ay sonra kovmuş adamı bu nasıl birinci oldu diye yani bize öğretilenlerin iş hayatıyla alakası yok bana deselerki sen temeli al 2 yıl ki aldım 2 yılda git staj yap şurda burda o 2 yıl stajda inan bana universitenin 10 yılına bedeldir.
Yo alakası yok senin söylediğinle bana saçma geldiği için çalışmıyorum zira okul birincisini hoca eliyle büyük bi şirkete verdi adamlar 1 ay sonra kovmuş adamı bu nasıl birinci oldu diye yani bize öğretilenlerin iş hayatıyla alakası yok bana deselerki sen temeli al 2 yıl ki aldım 2 yılda git staj yap şurda burda o 2 yıl stajda inan bana universitenin 10 yılına bedeldir.
Yo alakası yok senin söylediğinle bana saçma geldiği için çalışmıyorum zira okul birincisini hoca eliyle büyük bi şirkete verdi adamlar 1 ay sonra kovmuş adamı bu nasıl birinci oldu diye yani bize öğretilenlerin iş hayatıyla alakası yok bana deselerki sen temeli al 2 yıl ki aldım 2 yılda git staj yap şurda burda o 2 yıl stajda inan bana universitenin 10 yılına bedeldir.