Linux Kullanıcıları Klübü / Kurulum & Yardım & Destek

Sponsorlu Bağlantılar

PriZm

PriZm

Üye
Ubuntu 13.04 var ekle benide. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan


MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Hemen sokuyorum :D
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
tamam ekledim
 
CABBAR

CABBAR

Üye
Linux Mint 14 Nadia'yı kurdum flash belleğe. 2 gb'lık flash belleğe kurdum sanırım ondan dolayı Çok geç açılıyor. Ayrıca internet bağlantım olmadığı için türkçe dil paketi yükleyemedim. Görsel olarak güzel görünüyor. Ben onu bi süre kullanırım böyle. Listeye Pardus 13'ün yanına Mint 14 Nadia diye ekleyebilir misin :tebessüm:
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Ekliyorum hemen. Ayrıca evet usbden başlatıldığı için normalde bilgisayarın pili takılı oluyor ben açma tuşuna basıp fişi takarken arkamı döndüğümde mint açılmış oluyor :)
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Ekran görüntüsü almak için hangi programı kullanıyor sunuz?
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Ben direk print screen tusuna basip cekiyorum :D simdi disaridayim eve gidince bakayim
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Mimt kurmus hemde :D
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Tuh :) neyse :D
 
tapatalk

tapatalk

Üye
ubuntu minte bin basar zaten mintin karalı sürümü ubuntu tabanlı sistemi kurdum fareyi bile tanımadı. yani ubuntu hala kral
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Ubuntu denedim ama olmadı Hakan.Windows yanına kur diyorum dvd yi çıkarıyor bana onu al enter la yeniden başlasın pc diyor ama hiçbirşey olmuyor.direk windows a geçiyor.aynı sekilde mint denemesi başarılı oldu kurdum kullanıyorum çok memnunum
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Ubuntu olmadı ama denedim olmadı zina Hakan.Windows yanına kur diyorum dvd yi çıkarıyor bana onu al enter la yeniden başlasın pc diyor ama hiçbirşey olmuyor.direk windows a geçiyor.aynı sekilde mint denemesi başarılı oldu kurdum kullanıyorum çok memnunum
cd ye yazarken hata mı oldu aceba :) neyse sağlık olsun usb bellek ile deneseydin
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
ubuntu minte bin basar zaten mintin karalı sürümü ubuntu tabanlı sistemi kurdum fareyi bile tanımadı. yani ubuntu hala kral

Ona bakarsan windows 7 de vista tabanlı, sadece ustunde oynanmis ve birazda ekleme yapilmis hali ama hangisi kral? :)
 
  • Beğen
Tepkiler: CABBAR
tapatalk

tapatalk

Üye
KayraBey

KayraBey

Üye
Benim pc usb ile açılmıyor malesef ubuntuyu ilk usb den kurmayı denedim :)

Ben mint ten gayet memnunum.tanımadığı donanım yok.hep türlü filmi açıyor.açılışta 200mb kadar bellek kullanıyor.şimdilik bende sorun yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan ve CABBAR
CABBAR

CABBAR

Üye
Benim pc usb ile açılmıyor malesef ubuntuyu ilk usb den kurmayı denedim :)

Ben mint ten gayet memnunum.tanımadığı donanım yok.hep türlü filmi açıyor.açılışta 200mb kadar bellek kullanıyor.şimdilik bende sorun yok.
Sürüm nedir ? Bİzi aydınlatır mısınız efendim
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede


Üst Alt